some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Monday, June 11, 2007

Η μάνα μου στους street panthers!

Σήμερα εντελώς τυχαία, έμαθα πως η μάνα μου δεν θέλει απλά να αλλάξει τον κόσμο αλλά συμβάλει και στο να τον αλλάξει! Συνόδευα τον κολλητό μου φίλο μ. στο αεροδρόμιο που έφευγε ταξίδι. Στο αυτοκίνητο, ήμασταν η μητέρα του που είναι κολλητή με την δική μου, η αδελφή του γ. και εγώ. Εκεί που πηγαίναμε λοιπόν προς το αεροδρόμιο και λέγαμε περί ανέμων και υδάτων, τσουπ η μητέρα των παιδιών σκάει την βόμβα.

¨Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει… είναι κάποια παιδιά, που μάλλον θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο. Έχουν βγάλει κάτι αυτοκόλλητα με έναν γάιδαρο επάνω και τα κολλάς στα αυτοκίνητα που παρκάρουν όπου τους την καρφώσει. Πήραμε και εμείς (η μάνα μου δηλαδή και μερικές ακόμη) αυτά τα αυτοκόλλητα¨
ΣΟΚ εγώ! Η μάνα μου με τις φίλες της στους street panthers;

- Μα καλά… δεν φοβάστε μη σας δει ο ιδιοκτήτης και έχετε τραβήγματα; Ρώτησε η γ.
- Μπα… θα προσέχουμε. Θα κοιτάμε πρώτα!
Απάντησε χωρίς δισταγμό η μητέρα της.

Αποχαιρέτησα το φιλαράκι μου στο αεροδρόμιο και αποφάσισα πως πρέπει να πάω να ανακρίνω την μάνα μου. Ο διάλογος που ακολούθησε είχε κάτι από Σπύρο με την γιαγιά του και την Θεοπούλα από το παρά 5!

- μάνα μήπως έχεις να μου πεις κάτι;
- Όχι.
- Σίγουρα;
- Όχι! Κοίτα… δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα! Τι έγινε; Τι εννοείς; (ψιλό γελώντας)
- Θα αλλάξεις τον κόσμο;
- Θα αλλάξω εγώ τον κόσμο; Γιατί να μη τον αλλάξω;
- Γιατί γελάς; Τι σχεδιάζεις με τις φίλες σου; Ε;
- Ποιες φίλες μου; (τελείως αθώα)
- Ποιες φίλες σου; Έλα ντε… Τι νομίζεις; Δεν τα μαθαίνω αυτά;
- Ποιες φίλες μου; Τι πράγματα; (γελώντας όχι και τόσο αθώα τώρα)
- Είσαι στους street panthers;
- street panthers; Τι είναι αυτό; (με ύφος μας πιάσανε παιδιά παραδοθείτε)
- Α ούτε που ξέρεις; Έτσι;
- Θα πάρεις την δουλειά της τροχαίας;
- Ποιας τροχαίας;
- Δεν πήρες αυτοκόλλητα για να κολλάς στα αυτοκίνητα;
- Αα… ναι… να σου δείξω…
- Α τώρα να μου δείξεις…

Πήγε να βρει την τσάντα της και μετά από λίγο μου ήρθε με ένα αυτοκόλλητο των street panthers.

- Τι μόνο ένα έχεις;
- Ναι, τα μοιραστήκαμε, έχω μόνο ένα τώρα αλλά θα πάρω και άλλα!

Δεν πρόλαβα ούτε να το δω καλά καλά και μου το πήρε πίσω γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί να το χρησιμοποιήσει.

Είναι αλήθεια πως ένοιωσα περήφανος για την μάνα μου, που αν και δεν έχει καμία σχέση με internet κτλ. ενημερώθηκε και δραστηριοποιήθηκε άμεσα. Φυσικά για την πάρτι μου ντράπηκα, που ενώ ξέρω εδώ και πολύ καιρό τους street panthers δεν μπήκα στην διαδικασία να αποκτήσω τα αυτοκόλλητα και να ¨πιάσω δουλειά¨.


49 Comments:

  • At 6/11/2007 10:31 PM, Blogger uncle said…

    Cool. All Hailz to mama!!!

    PS.
    Πως χωρέσατε ούλοι στο αμάξι? Πολυμορφικό μάλλον, ε?

     
  • At 6/11/2007 10:52 PM, Blogger daydreamer said…

    Μια χαρά τη βρίσκω τη μαμά και τις φίλες!!Από κει που δε το περιμένεις σου έρχεται!!

     
  • At 6/12/2007 2:25 AM, Blogger €lisavet said…

    Ευχάριστη έκπληξη! :)

    Αυτά εμείς να τα βλέπουμε, που βαριόμαστε να κουνήσουμε το δαχτυλάκι μας!

     
  • At 6/12/2007 8:46 AM, Blogger snikolas said…

    Unclejack, 4 άτομα ρε ήμασταν. Ποιο πολυμορφικό; Τι σε μπέρδεψε;

    Daydreamer, είδες; ούτε να το φανταστώ ποτέ μου!

    €lisavet, πάρα πολύ ευχάριστη έκπληξη. Και φυσικά ντροπή μεγάλη που αν και στα 31 μου η μάνα μου, μου δίνει ακόμη το καλό παράδειγμα!!!

     
  • At 6/12/2007 9:29 AM, Blogger Attalanti said…

    :) Αυτά είναι γονίδια, αγαπητέ, όση δουλειά κι αν έχεις, αυτά βρίσκουν πάντα έναν τρόπο να ξεμυτίσουν. Street panthers & nikolinomama rule!

     
  • At 6/12/2007 9:41 AM, Blogger ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said…

    Τα συγχαρητηρια στη μητερα σου κι απο μενα! Ειλικρινεστατα!

     
  • At 6/12/2007 10:15 AM, Blogger Anna said…

    Τρια μπραβο για την μαμα-πανθερ! Ετσι, να αλλαζουν τα μυαλα σιγα σιγα, και θα ερθει κι η αλλαγη του κοσμου.
    (εννοειται κουνησου να προμηθευτεις αυτοκολητα και ΜΗ σε δω να παρκαρεις σαν γαϊδαρος!)

     
  • At 6/12/2007 10:36 AM, Blogger Gogo said…

    Πω πω με πόρωσε η μάμυ! Δικιά μας!

    Και την πήρες από τα μούτρα!

    Τα γηρατειά θέλουν περιπέτεια!

    Και γω τώρα από τους parents τα μαθαίνω!

     
  • At 6/12/2007 10:46 AM, Blogger Trilian said…

    χα πως την λενε την μαμα σου; Θεοπουλα; (πως ειναι η Θεοπουλα στα Ελβετικά;)

     
  • At 6/12/2007 11:02 AM, Blogger uncle said…

    Φίλος + Μαμα + Αδερφή + Εσύ + Μαμα σου + Αποσκευές.
    Τουλάχιστο αυτό φαντάστικα ότι διάβασα...
    Μάλλον η μπερδεψοδουλειά έγινε στις προτάσεις "ήμασταν η μητέρα του που είναι κολλητή με την δική μου, η αδελφή του γ. και εγώ." και "πήραμε και εμείς (η μάνα μου δηλαδή και μερικές ακόμη)".

    ...αλλιώς πρέπει να διακόψω την θεραπεία με το jack.

     
  • At 6/12/2007 11:15 AM, Blogger Nathalie said…

    Super h mama! Ta spaei...

     
  • At 6/12/2007 11:41 AM, Blogger AVRA said…

    ειδες η μανουλα ? μια χαρα!!!

     
  • At 6/12/2007 11:53 AM, Blogger snikolas said…

    Attalanti, ναι ρε συ! Είδες; :)

    Πυγμαλίων, θα της τα μεταφέρω όταν την δω.

    Anna, γιατί ρε; Πότε πάρκαρα σαν γάιδαρος;

    Gogo, είδες η προηγούμενες γενεές; Γυαλιά μας έβαλαν!!!

    Trilian, αυτό πρέπει να το ρωτήσω. :)

    Unclejack, αγαπητό μου παιδί… ω ναι… μάλλον πρέπει να την κόψεις την θεραπεία. (χεχεχεχεχεχε…. More jack for me!)

    Nathalie, τα σπάει τα σπάει! Μερικές φορές μου σπάει και τα νεύρα… αλλά αυτό είναι μάλλον αναφαίρετο δικαίωμα όλων των μαμάδων!

    Avra, ω ναι! Δεν το πιστεύω ακόμη. :)

     
  • At 6/12/2007 1:29 PM, Blogger alienlover said…

    respect στη mom!!!! θα πάρω κι εγώ αυτοκόλλητα!!!

     
  • At 6/12/2007 3:17 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    αστερι η μαμα!
    για πες να παρουμε και μεις κανενα...
    γιατι το θεμα παραγινε!
    :)

     
  • At 6/12/2007 4:42 PM, Blogger patsiouri said…

    Μπράβο τους!!!!!!

    Κοίτα να δείς, εμείς νέα παιδιά δουλεύουμε και τρέχουμε σάν τους μαλάκες κι αυτές αλωνίζουν!!

    Η δική μου με τις φίλες της έχουν δεί όλα τα έργα σινεμά, τα μισά θέατρα, εκθέσεις, μουσεία, ιστορίες, δέν το συζητώ και πηγαίνουν εθελόντριες όπου να'ναι!

    Ζηλευω, ήδη ονειρεύομαι τη σύνταξη!

     
  • At 6/12/2007 7:32 PM, Blogger Sophia said…

    Άντε βρε, και στα δικά σου!!!
    ;-D

     
  • At 6/12/2007 7:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    χαχχα...εμενα κατι τετοια κουλα μου τα πεταει η γιαγια μου...χαχαχα!!!!

    mad2luv

     
  • At 6/12/2007 8:11 PM, Blogger snikolas said…

    Alienlover, να πάρεις, να πάρεις. Αλλά στην Ουγγαρία ξέρουν Ελληνικά; :p

    Βασιλική, όπως τα λες. Αστέρι η mother!

    Patsiouri, ναι ρε συ! Τι θα γίνει με δαύτες;

    Sophia, α ευχαριστώ! Και στα δικά σας!!! :)

    Mad2luv, αν ζούσε και η δικιά μου παίζει να ήταν και αυτή στο κόλπο.

     
  • At 6/12/2007 8:55 PM, Blogger alienlover said…

    oxi alla soon enough tha eimai stin ellada.

     
  • At 6/12/2007 10:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    χαχαχα!
    Σωστή η μαμά!

    ;)

     
  • At 6/12/2007 10:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    το μήλο κάτω απο τη μηλιά θα πέσει.. για την ακρίβεια, η μηλιά πάνω απο το μηλο θ' ανέβει.. χμ, ελπίζω να κατάλαβες τι θέλω να πω :)

     
  • At 6/13/2007 1:02 AM, Blogger Cinestef said…

    Υποκλίνομαι εις την "μητέρα μπόγκερ"!
    Ένα μεγάλο θαμπς απ και πολλά χουρέυ!
    Τώρα θυμήθηκα la mamman μου όταν μου ανακοίνωσε ότι θα κατέβαινε για κοινοτάρχης και είχε πάρει σβάρνα όλα τα νοικοκυριά για να πείσει τις κυρίες (οι οποίες παντελώς δημοκρατικά θα "έπειθαν" συζύγους και παιδιά να την ψηφίσουν. snikolas, βοήθεια! έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια ολόκληρη γενιά θεοπουλικών μαμάδων σε μερικά χρόνια! Οϊμέ!

     
  • At 6/13/2007 3:41 AM, Blogger Psipsinel said…

    bravo! proxorimeni i mama :)

     
  • At 6/13/2007 8:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Den καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Εμένα μου αρέσει πολύ η Θεοπούλα. Και ο τρόπος που σκέφτεται.
    Υπογραφή: η Κοντή

     
  • At 6/13/2007 9:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    χα! αν όντως ισχύει το περι θεοπουλικής γενιάς μανάδων, πιστεύω ότι σύντομα θα δούμε στα παράθυρα σε σκοτεινό πλαίσιο για την απαραίτητη ανωνυμία "γιο raver"!

     
  • At 6/13/2007 9:15 AM, Blogger snikolas said…

    Alienlover, soon enough θα σκίσεις το πτυχίο σου;

    Evelina_z13, σωστή ναι!

    Deadend mind, εεεεεε…. Εεεεε…. Ναι… νομίζω πως κατάλαβα! :)

    Cinestef, καλά είσαι, μη παραπονιέσαι καθόλου. Η δικιά μου ήθελε να πάει στους γιατρούς χωρίς σύνορα!

    Psipsinel, προχωρημένη δεν λες τίποτα.

    Τανίλα, και μένα μου αρέσει η θεοπούλα αλλά πώς να συνεννοηθείς; Κατάλαβες;

     
  • At 6/13/2007 9:16 AM, Blogger snikolas said…

    Phevos, το σενάριο παίζει! ;)

     
  • At 6/13/2007 11:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eγω μπορώ!

     
  • At 6/13/2007 4:47 PM, Blogger Αστραδενή said…

    χμ!

     
  • At 6/13/2007 8:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Καλή η ιστοριούλα σου, αυτό με τα αυτοκόλλητα γίνεται εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, ιδίως στην Γερμανία την δεκαετία του 80 υπήρχαν ακετά ακραίες αντιδράσεις, οπότε ήταν αναμενόμενο να έρθει η μόδα του αυτοκόλλητου και στην Ελλάδα δείτε ποιοι το ξεκίνησαν (http://www.iparklikeanidiot.com). Σημασία δεν έχει η πρωτοτυπία αλλά το αποτέλεσμα...Ελπίζω να συνεχίσουν οι πάνθηρες . Και μια συμβουλή σκοπός δεν είναι να γίνετε γνωστόι αλλα να το χρησιμοποιήσετε αυτό για να πετύχετε κατι καλό , ενας πρώην πανθηρας....

     
  • At 6/13/2007 9:06 PM, Blogger alienlover said…

    θα γίνει κι αυτό, μη βιάζεσαι. από σένα θέλω μόνο να είσαι έτοιμος να φορέσεις το Αρμάνι που τα χεράκια δένουν πίσω.

     
  • At 6/13/2007 9:48 PM, Blogger snikolas said…

    Τανίλα, αφού μπορείς… σου βγάζω το καπέλο! :)

    Αστραδενή, χμ τι;

    Ανώνυμε, πολύ σωστά το έθεσες ότι δεν έχει σημασία ποιος το άρχισε αλλά ποιος θα έχει το αποτέλεσμα. Με προσβάλεις όμως με τα τελευταία σου λόγια. Ποιος σου είπε πως θέλουμε να γίνουμε γνωστοί;

    Alienlover, hehe… να δούμε ποιος θα το φορέσει πρώτος! :p

     
  • At 6/13/2007 11:17 PM, Blogger Σοφία said…

    Σούπερ η μαμά! Ρισπέκτ :-)

     
  • At 6/14/2007 1:07 AM, Blogger NetKerveros said…

    ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!! ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ!!! Μένω στην πρωτεύουσα των γαιδάρων!

     
  • At 6/14/2007 2:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    opa ths h mama sou..ta sugxarhthria mou..fainetai eksalou apo to gio pou evgale:)

     
  • At 6/14/2007 11:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    τελειο! δεν ειχα ιδεα, γι αυτη την πρωτοβουλια.
    εχω να κολλησω αυτοκολλητο, πολυ αυτοκολλητο, εδω στο κεντρο.
    αντε πια με τα γαιδουρια.
    οσο για το θεμα μαμας, εχετε προσεξει οτι αυτο το ακουσμα το παθαινουν μονο γυναικες και ξαφνικα τρεχουν σε ολα τα events?
    Λες να ειναι καποιο καταλοιπο απο την κλιμακτηριο;
    η δικια μου τα τελευταια δυο χρονια μας εχει βγαλει νοκ αουτ.

     
  • At 6/14/2007 12:10 PM, Blogger cindaki said…

    Mammy, mammy cool!!!

    Έτσι έπρεπε να είναι οι μανάδες μας!!!

     
  • At 6/14/2007 1:12 PM, Blogger Marina said…

    Ηρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα. Επειδή η μαμά δεν ξέρει ιντερνετ και "είναι η ΜΑΜΑ" δλδ κάτι σαν πολύ μεγάλη για οτιδήποτε (κατά την κρίση των υιων), δεν σημαίνει κύριε ότι δεν μπορεί να δραστηριοποιείται σε κάτι που την ενδιαφέρει. Ορίστε μας. Συγχίστηκα τώρα. Και της κάνεις ΚΑΙ ανάκριση!
    Φεύ!

    ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΜΑ είσαι τυχερός!

     
  • At 6/14/2007 2:21 PM, Blogger snikolas said…

    Σοφία, μου έβαλε γυαλιά σου λέω! :)

    Netkerveros, φαντάζομαι μέχρι τώρα θα έχεις κάνει την παραγγελία!!!

    Blue, έχω κοκκινίσει τώρα! Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

    Billzouk, πλάκα πλάκα έχεις δίκιο. Τρέχουν σε όλα τα events δίχως δισταγμό και κούραση!

    Sofi-k, μα για πολύ cool σου μιλάω! :)

    Marina, φυσικά και της κάνω ανάκριση. Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Γιατί αν δεν την ψάξω την δουλειά δεν το έχει σε πολύ να μας ανακοινώσει πως κανόνισε με τις φίλες της να κάνει τον γύρο του κόσμου κολυμπώντας!

     
  • At 6/14/2007 4:49 PM, Blogger tzo said…

    Χιχιχι!
    Ωραίο δεν το είχα σκεφτεί!!!
    Μπράβο στη μάνα!!!!

     
  • At 6/16/2007 10:59 AM, Blogger MTdoggie said…

    καλα η μαμα ειναι ολα τα λεφτα!!!!!παρακολουθησε τη κανενα βραδυ, μπορει να φοραει καπελακι για undercover καταστασεις και να κανει graffiti στη γειτονια!!!!!μπραβο της ομως που δραστηριοποιειται αντισυμβατικα!

     
  • At 6/16/2007 6:59 PM, Blogger jul said…

    Καλέ ναι...έχω πάρει και εγω....αναμένω να μου τα στειλουν....:):):)
    Ξερεις πόσα βόδια - γαϊδούρια και φοράδες κυκλοφορούν στην Αθήνα....???

     
  • At 6/18/2007 9:00 PM, Blogger kat. said…

    θεά η μανούλα....μην το συζητάς!!!
    η δικιά μου απέχει από τα κοινά....να φανταστείς, ούτε ειδήσεις θέλει να βλέπει πλέον γιατί λέει οτι βαριέται...παρά τις δικές μου εμμονές να ενημερώνεται καθημερινά, αφού η κόρη της είναι δημοσιογράφος και πρέπει και εκείνη να είναι πάντα μέσα στα πράγματα....

     
  • At 6/20/2007 10:17 PM, Blogger snikolas said…

    Allitnil, πρωτοποριακή η σκέψη της! :)

    Mtdoggie, δεν θα μου έκανε εντύπωση αφού το καλλιτεχνικό το κατέχει γενικώς.

    Jul, α είσαι και εσύ μέσα στο κόλπο…

    Kat, ναι αλλά φαντάζεσαι να έπρεπε να την μαζεύεις από τις πορείες και άλλα τέτοια;

     
  • At 6/26/2007 11:10 PM, Blogger Πεφτάγγελος said…

    μετά το ποστ σου έγινα κι εγω :Ρ
    Ελπίζω ότ-αν παρω βαβά να μην το βρω ποτέ στο τζάμι μου ;)

     
  • At 6/26/2007 11:56 PM, Blogger snikolas said…

    Beniamin… να σου πω… και εγώ αυτό φοβάμαι :)

     
  • At 7/06/2007 9:44 PM, Blogger ημίφως said…

    Πολύ καλή η μητέρα σου, μπράβο της! Άκουσα για τους πάνθηρες των δρόμων σ' ένα ταξίδι μου στη Θεσσαλονίκη πρόσφατα και μου άρεσε πάρα πολύ σαν ιδέα, μόλις προμηθεύτηκα αυτοκόλλητα και θα αρχίσω τις εξορμήσεις μου από αύριο. Τρέμετε Αθηναίοι οδηγοί.... Μακάρι να διαδοθεί κι εδώ πάντως η κίνηση αυτή.

     
  • At 7/10/2007 7:21 AM, Blogger fafalaki said…

    Καλά πέρα από το ότι τη μαμά τη βρίσκω πολύ μπροστά από την εποχή...
    Θέλω να πω ότι οι street panthers είναι όλα τα λεφτά!
    Έχει τύχει να ρθω σε επαφή για κάποια ρεπορτάζ και πραγματικά βλέπεις ότι αυτό που κάνουν, το κάνουν με μεράκι κι επειδή το πιστεύουν και όχι απλά για να πρωτοτυπήσουν!
    Επίσης, αυτό που μου αρέσει πολύ είναι ότι οι street panthers δεν έχουν ηλικία(αυτό το διαπίστωσες και ιδίοις όμμασι:-D)

     

Post a Comment

<< Home