some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Thursday, May 24, 2007

Μάο Μάο, η επιστροφή.

Θέλω να γκρινιάξω. Δεν το συνηθίζω (λέμε τώρα…) να γκρινιάζω αλλά αν δεν το κάνω θα σκάσω από το κακό μου. Είχα πει στο παρελθόν, πως κάθε φορά που επιστρέφω στην Ελλάδα, νοιώθω σαν να βρίσκομαι σε μια τριτοκοσμική χώρα όπου οι Μάο μάο κάνουν κουμάντο. Τότε, δεν δικαιολόγησα γιατί αισθάνομαι έτσι. Τώρα, ήρθε η ώρα να το κάνω. Είπαμε, αν δεν το κάνω θα σκάσω! Οι λόγοι είναι πολλοί και ποικίλουν. Είναι αυτές οι μικρές λεπτομέρειες –αν μπορείς να τις αποκαλέσεις μικρές- που κάνουν την διαφορά και καθορίζουν το βιοτικό επίπεδο μιας χώρας.

Ας πω δυο λόγια για τους κλέφτες! Δεν εννοώ τα κλεφτρόνια που μπαίνουν στο σπίτι σου και σου το σηκώνουν όλο, εννοώ τα κλεφτρόνια που πλουτίζουν από την αισχροκέρδεια. Να σας δώσω μερικά παραδείγματα. Το playstation3 στην Ελλάδα κοστίζει 50€ παραπάνω απ’ ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη! Πριν από μερικά χρόνια αγόρασα μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Canon. Στην Ελλάδα, η φωτογραφική μηχανή που ζαχάρωνα τότε, κόστιζε 600€. Έδωσα 500€ κάνοντας την αγορά μου στο internet και πλήρωσα με αυτά τα λεφτά την μηχανή, μία κάρτα μνήμης και τα μεταφορικά! Τις προάλλες, πήγα να πάρω ανταλλακτικό ξυραφάκι για την ξυριστική μου μηχανή. 49€ στο Ελλαδιστάν το επίσημο ανταλλακτικό της Braun, 21€ στην υπόλοιπη Ευρώπη αγοράζοντας το μέσω internet! Και θα μπορούσα να συνεχίσω με τα παραδείγματα γράφοντας σεντόνια για τα cd, τα dvd, τα βιβλία, που όλα μα όλα είναι στο Ελλαδιστάν πιο ακριβά! Είναι αλήθεια πως πολλά προϊόντα, αν όχι όλα είναι πιο ακριβά ακόμη και στο εξωτερικό σε σύγκριση με την αγορά του internet. Όμως, οι διαφορές σε καμία περίπτωση δεν είναι το ίδιο μεγάλες με αυτές που επικρατούν στην Ελλάδα. Θα Μπορούσα να δικαιολογήσω μια μικρή διαφορά τιμής, μόνο και μόνο γιατί ο έμπορος-μαγαζάτορας, έχει διάφορα τρεχούμενα έξοδα αλλά σε καμία περίπτωση αυτό το κλέψιμο. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ δεν έχω αγροτεμάχιο με θάμνους που βγάζουν ευρώ.


Φαντάζομαι πως υπάρχουν χίλια δύο άλλα πραγματάκια που αγοράζω κατά καιρούς χωρίς να υποπτεύομαι την αισχροκέρδεια που κρύβεται από πίσω. Φαντάζομαι επίσης, πόσα κλικ επάνω θα ανέβαζα το βιοτικό μου επίπεδο αν μου έμεναν περισσότερα λεφτά στην τσέπη. Αυτά τα 28€ παραπάνω που ζητάνε στην Ελλάδα (και που φυσικά δεν πρόκειται να τους τα δώσω) για το ανταλλακτικό της ξυριστικής μου μηχανής θα το χαρώ εγώ και όχι τα λαμόγια. Τα 50€ επιπλέον του playstation3, αν αποφασίσω να το πάρω τελικά (γιατί χρόνο να ανασάνω δεν έχω, όχι για να παίζω παιχνίδια) θα τα χαρώ εγώ και όχι τα λαμόγια. Ελπίζω και όσοι διαβάσουν το post αυτό να κάνουν μπας και μειώσουμε τα λαμόγια.

51 Comments:

  • At 5/24/2007 9:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    les na sou steilei i BRAUN to antallaktiko, opws ta mpiskota i aeroporiki?

     
  • At 5/24/2007 9:26 PM, Blogger patsiouri said…

    Συμφωνώ και επαυξάνω!
    Και το κακό εδώ είναι πως όχι μόνο οι Ελληνες συνεχίζουν, τους παίρνουν και πίπες λές και είναι μεγάλη τους τιμή που τους κλέβουν,!

    Είχε και ο pd μία ενδιαφέρουσα ιδέα, δέν ξέρω να σου βάλω λίνκ εδώ μ΄σα, πάω μία σπίτι του να δώ ποιό πόστ ήταν και ξανάρχομαι!

     
  • At 5/24/2007 9:28 PM, Blogger patsiouri said…

    http://pdlists.blogspot.com/,
    Τρίτη 17 Απριλιου 2007, Μικρές Επαναστάσεις πουαξίζουν σε αυτή την πόλη, κάνε έναν κόπο και όταν έρθει η ώρα του καφέ ρίξε ένα σ΄υρμα κι εκεί πάνω!

     
  • At 5/24/2007 10:36 PM, Blogger Sophia said…

    ΧΑΧΑ! Βλέπω ο δικός σου θάμνος βγάζει 50ευρα μόνο!!! Νά σου πω, αυτά όταν ωριμάσουν γίνονται 100ευρα και πάει λέγοντας?? Πάντως εγώ λέω να βάλω έναν που κάνει κατευθείαν 500ρικα... Μην ασχολούμαστε άδικα με ψιλά!
    ;-D

     
  • At 5/25/2007 1:05 AM, Blogger Ε.Α. said…

    Welcome to Greece!
    Explore your Senses!

    *And Patience! :P

    Hi kai se sena Nikola! :-)

     
  • At 5/25/2007 1:14 AM, Blogger snikolas said…

    Ανώνυμε, ξέρεις τι; Δεν θέλω τζάμπα ανταλλακτικό από την Braun. Θέλω μια λογική τιμή ίση με της υπόλοιπης ευρώπης.

    Patsiouri, ναι ρε συ, σαν χαζά κάνουν όλοι για τις δήθεν προσφορές. Ωραία τα λέει ο pd.

    Sophia, 500άρικα θα γινόταν αν τα άφηνα μερικές μέρες ακόμη αλλά βλέπεις οι λογαριασμοί τρέχουν!

    The espressionist, and your empty pockets ξέχασες να πεις! :)

     
  • At 5/25/2007 11:02 AM, Blogger ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said…

    Να αγιασει το στομα σου snikolas! Μα δε φταιει κανεις αλλος παρα εμεις!

    Η εννοια καταναλωτικη συνειδηση (και συμπεριφορα) αγνωστες εννοιες στην Ελλαδα! Καποτε (οχι και τοσο παλια ρε γαμωτο!) δεν αφηναν στο περιπτερο ουτε το ταληρακι (ουτε καν 2 σημερινα λεπτα) απο τα ρεστα και σημερα αφηνουν πουρμπουαρ για τον καφε τους το 50% της αξιας του γιατι "ενα ευρω ειναι λιγο! κοιτα το ποσο μικρο ειναι...)

    Στις αγορες μου εχω υιοθετησει χρονια το ιντερνετ! Μολις προχτες για ενα καλωδιο για να συνδεσω το pc με το stereo μου ζητησαν 8 ευρω για κατι που τελικα πηρα απο το δικτυο 1,54 και χωρις μεταφορικα(αφου εχουν παραρτημα στην πολη μου). Και η απαντηση μου σε οσους θα "στραβωσουν" ειναι πως πρεπει να βλεπουμε τις διαφορες επι τις εκατο και επι του εισοδηματος μας!
    Ας μη σε κουραζω αλλο..
    Καλως (!) Σε βρηκα.

     
  • At 5/25/2007 11:14 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Τελικά μάλλον γίναμε Ελβετία και δεν το έχουμε καταλάβει...μόνο που εδώ δεν κατοικούν ελβετοί...

     
  • At 5/25/2007 11:24 AM, Blogger Attalanti said…

    Τέλη Αυγούστου φεύγω για έξω και θα σου στέλνω ό,τι, μα ό,τι θες!

     
  • At 5/25/2007 11:41 AM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Κοτζαμάν μαντράχαλος, playstation ονειρεύεσαι.

     
  • At 5/25/2007 11:42 AM, Blogger nanakos said…

    έχεις δίκιο αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Εγώ και η πωλινίτσα για παράδειγμα έχουμε ένα site και πουλάμε αέρα Χαλκίδας σε σακουλάκια. 1 ευρώ το σακουλάκι. 1,5 τα δυο. είμαστε σύγχρονοι επιχειρηματίες και αμς ενδιαφέρει η ποιότητα και ο ευχαριστημένος πελάτης.

     
  • At 5/25/2007 12:07 PM, Blogger Anna said…

    - Τι λες τωρα, αγορα μεσω ιντερνετ; Παπαπαπαπα, τοσα και τοσα εχουν ακουστει απο τον καθε Ευαγγελατο για απατες με πιστωτικες καρτες!! Μαλακας ειμαι να το ρισκαρω;;
    - Μα ρε φιλε, ξερεις κανεναν που να το εχει παθει στα αληθεια;
    - Ε μα πως, ειδα στην τηλεοραση μια κυρια που χτυπιοταν, τι να λεμε τωρα, ειναι κλεφτες αυτοι στο ιντερνετ!

    Να δωσουμε εδω ενα (μικρο) δικιο στον κατακαημενο ελληνα-μαομαο γιατι κανεις δεν του εμαθε ποτε τι σκατα ειναι το ιντερνετ και πως να αποφευγει τους κινδυνους του. Αλλα θα μου πεις, γιατι εμαθε να αποφευγει την αισχροκερδια εκτος ιντερνετ;;

     
  • At 5/25/2007 12:10 PM, Blogger tzo said…

    Έχουμε ξεφύγει γενικός!!!!
    Σε όλους τους τομείς!
    Κι που είσαι ακόμη, ερχονται χειρότερες μέρες!
    Δεν πας παιδάκι μου στα ξένα να βρεις την υγειά σου!

     
  • At 5/25/2007 12:19 PM, Blogger Trilian said…

    κατά που πέφτει αυτό το αγροτεμάχιο είπαμε;

     
  • At 5/25/2007 12:57 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    α. έχεις δίκιο.
    β. καλά κοτζαμ μαντράχαλος, ακόμα με το playstation;! ξεπέρασέ το.
    γ. το δεντρο με τα λεφτά φυτρώνει μόνο στην Κρήτη. γι αυτό όλοι οι κρητικοί έοχυν λεφτά (εμένα να ακούς και οχι την τρίλιαν που κάνει την πάπια)

     
  • At 5/25/2007 12:57 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    α. έχεις δίκιο.
    β. καλά κοτζαμ μαντράχαλος, ακόμα με το playstation;! ξεπέρασέ το.
    γ. το δεντρο με τα λεφτά φυτρώνει μόνο στην Κρήτη. γι αυτό όλοι οι κρητικοί έχουν λεφτά (εμένα να ακούς και οχι την τρίλιαν που κάνει την πάπια)

     
  • At 5/25/2007 1:08 PM, Blogger snikolas said…

    Πυγμαλίων, εδώ έχεις ένα δίκιο. Εμείς φταίμε που τους τα χαρίζουμε έτσι.

    Σπιτόγατος, όχι φίλε, στην Ελβετία είναι φτηνότερα απ’ ότι στην Ελλάδα.

    Attalanti, και που θα πας;

    Θεριό ανήμερο, ένα δίκιο θα σου το δώσω… αλλά μόνο ένα. ;)

    Νανάκο, εσύ μάλιστα. Σέβεσαι τον έλληνα καταναλωτή.

    Anna, μπορείς πάντα να προμηθευτείς μια προπληρωμένη πιστωτική. Άσε που δεν είναι τόσο εύκολο να σου κλέψουν τα στοιχεία από το net.

    Allitnil, να σου πω… φλερτάρω με την ιδέα να την κάνω από την Ελλάδα πολλά χρόνια τώρα.

    Trilian, Στην Κρήτη!!!

    Υο!reeka, α, το ξέρω! Β, δεν είμαι και τόοοοσο μεγάλος!! Γ, το υποπτευόμουν, τώρα που μου το είπες είμαι 100% σίγουρος.

     
  • At 5/25/2007 1:20 PM, Blogger B said…

    Οπως τα γραφεις ειναι. Γιαυτο και υιοθετησα (και εγω) πια τις online παραγγελιες εδω και χρονια. Οι διαφορες τιμης ειναι απο μικρες εως τεραστιες. Αυτο με το ανταλλακτικο της braun (μαλλον μιλαμε για το ιδιο ανταλλακτικο) μου εκανε διπλη εντυπωση γιατι στα δικα μας Media Markt το βρηκα στη τιμη που εγραψες ενω σε Γερμανικο media markt ειχε σχεδον τη μιση τιμη. Ακομα και οι Γερμανοι εχουν καταλαβει πως χωραει φουλ εκμεταλλευση με εμας τους Ελληνες.

     
  • At 5/25/2007 1:57 PM, Blogger Marina said…

    Ο Ελληνας κυττάει μόνο την αρπαχτή. Τίποτ' άλλο.
    ΟΛΑ γύρω μας είναι υπερτιμημένα, εκτός απο τους μισθούς. Πάρε τα τρόφιμα. Στο εξωτερικό (Ε.Ε) είναι σχεδόν πάντα φθηνώτερα απο εδώ ενώ οι μισθοί είναι υψηλώτεροι. Φαίνεται ότι περνάμε για πολύ πλούσιοι, με τις τζιπούρες μας και τις βιλλάρες και όλοι κυττάνε να κλέψουν όλους.

     
  • At 5/25/2007 2:16 PM, Blogger €lisavet said…

    Άμα βάλω πεντάλεπτο στη γλαστρούλα μου, τέτοιο φυτό θα φυτρώσει;

    Καλό το ίντερνετ για αγορές αλλά θέλει πιστωτική και ποιος τρέχει να βγαζει τώρα... :P

     
  • At 5/25/2007 2:23 PM, Blogger Gogo said…

    XAXAAAA!
    Ola ta lefta (mwro mou!!!) i fwtografia. Den tin paleueis oute esi oute kanenas mas mou fainetai edw mesa!

     
  • At 5/25/2007 2:46 PM, Blogger snikolas said…

    Brokelink, μιλάμε για το ίδιο μαγαζί και σχεδόν για το ίδιο ανταλλακτικό! :)

    Marina, μα ρε συ είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει. Ακόμη και αν υποθέσουμε πως ένα προϊόν έχει την ίδια τιμή με την Γερμανία πχ. με τους δικούς μας μισθούς είναι τρέλα να το αγοράσουμε.

    €lisavet, ναι ναι πεντάλεπτο έβαλα και εγώ. Υπάρχουν και οι προπληρωμένες κάρτες από διάφορες τράπεζες για όσους φοβούνται να κάνουν τις αγορές τους στο internet.

    Gogo, μα είναι για να την παλέψεις;

     
  • At 5/25/2007 2:59 PM, Blogger Unknown said…

    εγω έχω τέτοιο αγροτεμάχιο...αλλά να μην αναφέρω πόσα μου φαγαν οι γεωπόνοι...οπότε πάλι στο ίδιο καταλήγουμε..
    Λωποδύτες!!!

     
  • At 5/25/2007 3:04 PM, Blogger Attalanti said…

    Μπορεί κοντά, μπορεί μακριά :) Θα ξέρω σε τρεις βδομάδες και θα σου πω περήφανα τότε :)

     
  • At 5/25/2007 3:43 PM, Blogger patsiouri said…

    Kai άραγε είμαστε στον πάτο??? Γιατί άν είμαστε στον πάτο καλώς...το επόμενο βήμα είναι η ανάκαμψη..ψυλλιάζομαι όμως πως αυτό που ζούμε ειναι μόνο η αρχή...

     
  • At 5/25/2007 3:57 PM, Blogger NetKerveros said…

    Υπάρχει Hellenic Mao Mao Club να γραφτούμε;

     
  • At 5/25/2007 6:21 PM, Blogger Psipsinel said…

    ego ena apo aftous tous thamnous tha ithela parakalo ...( ton ioulio exo genethlia)
    efharisto :)

     
  • At 5/26/2007 2:02 AM, Blogger hopkins said…

    Από ποιά site αγοράζεις Νικόλα;

     
  • At 5/26/2007 9:16 AM, Blogger snikolas said…

    Narita, πέστα παιδί μου πέστα!

    Attalanti, να μου πεις. Θα περιμένω νέα σου. Πως αποφάσισες να την κάνεις για το εξωτερικό;

    Patsiouri, ε; σ’ έχασα!

    Netkerveros, πρέπει να έχεις κάποιον από μέσα! Αν έχεις θα σε κάνουν δικό τους.

    Psipsinel, θα σου στείλει ρίζα η trilian που έχει τέτοιο δέντρο με το ταχυδρομίο! :p

    Hopkins, έχω αγοράσει από πάρα πολλά site πράγματα. Από Αμερική και Ευρώπη, δεν θυμάμαι τα site. Ένας καλός τρόπος όμως για να δεις αν είναι κάποιο site αξιόπιστο είναι να το googlάρεις. Αν δεν έχεις κάνει καμία αγορά στο net, προτείνω να ξεκινήσεις αγοράζοντας από το amazon κάτι (δυστυχώς δεν στέλνουν ηλεκτρονικά). Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις το www.technikdirekt.de για φωτογραφικές μηχανές και κάθε είδους gadgets. Αργούν κάπως, αλλά εγώ από εκεί πήρα την μηχανή μου και γλίτωσα 100€.

     
  • At 5/26/2007 11:34 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Τότε να έρθουν εδώ οι Ελβετοί και να πάμε εμείς εκεί...

     
  • At 5/26/2007 2:58 PM, Blogger patsiouri said…

    Λέω βρέ, έχουμε φτάσει στον πάτο, ζούμε δηλαδή την αισχροκέρδεια σε συνδυασμό με τους χαμηλότατους μισθούς σε όλο της το Μεγαλείο, ή είναι μόνο η αρχή αυτό????

     
  • At 5/26/2007 10:19 PM, Blogger uncle said…

    γεγονός!! το "πρόβλημα" που αντιμετωπίζω έγω σε σχέση με την τοποθέτηση σου, είναι ότι (τουλάχιστο για τις ηλ.συσκευές ισχύει αυτό) έχω ένα φιλαράκι που πουλά ηλεκτρικά και που πάντα κοντεύουμε να βρεθούμε στα χέρια με τα λεγάμενα του, επειδή όλες τις φορές εκτός απο μια δεν τα παίρνω από αυτόν, γιατί είναι και πολύ φουσκό για να μη πω κλέφτης. Αλλά και την μια φορά που κατάφερα να πάρω απο αυτόν, μου έκανε μανούρα για την πιστωτική που έδωσα, ενώ αυτός τα ήθελε στο χέρι!!

    Εγώ γενικά είμαι υπέρ τις εγχώριας αγοράς και έχω και ένα ψυχολογικό όριο για αυτό, πχ. αν κάτι είναι κανα 20άρι πιο ακριβό, πάλι το παίρνω γιατί αμα χαλάσει θα ξέρω ποιόν θα πρίζω και γιατί, αλλά άμα η διαφορά αγγίζει μια βραδυά σε φτηνή μπουζουκερί έστω, χρησιμοποιώ και γω την i-net περπατημένη.

     
  • At 5/27/2007 11:22 AM, Blogger alienlover said…

    κανω τις περισσότερες αγορές μου από το ίντερνετ όταν πρόκειται για βιβλία, λάπτοπ, φωτογραφικές μηχανές, παιχνίδια για τη βαφτηστήρα μου (ω ναι!! της έχω πάρει εκπληκτικά παιχνίδια από το άμαζον με απίστευτες τιμές!!). Προτιμώ να χρεώνω την πιστοτική παρά να μου πιάνουν εδώ τον κ*λο. Και δεν είναι μόνο στην Ελλάδα Νικόλα το φαινόμενο...
    Και εδώ τα ίδια γίνονται..

     
  • At 5/27/2007 2:28 PM, Blogger MTdoggie said…

    ακου( ή μαλλον διαβασε!)τι κανουν στα hondos για να δουλεψουν τον κοσμακη:
    στις κολωνιες ανεβαζουν τις τιμες πχ απο τα 80€ στα 100€ και μετα σου λεει επειδη εδω στα hondos ειμαστε φοβεροι και σκεφτομαστε τον πελατη σας κανουμε εκπτωση και θα παρετε την κολωνια στα 80€!!!!
    βεβαια την ιδια κολωνια απο τα αεροδρομια του εξωτερικου θα την αγοραζες στα 60 αντε με δυσκολια στα 70€!!!
    καταλαβαινεις τι μουφα εχουμε φαει και ποσα παραπανω εχουμε πληρωσει χωρις λογο!

     
  • At 5/28/2007 10:04 AM, Blogger Καπετάνισσα said…

    Νικόλα μου, σε γλυκοφιλώ για τα ωραία, έστω και θυμωμένα σου. Αλήθειες μεγάλες, ακριβώς έτσι είναι και φαντάσου ότι πολλοί ζαχαρώνονται ακόμα με το μύθο ότι ντε και καλά ναι, τα προιόντα έξω είναι πιο φτηνά αλλά η ζωή πιο ακριβή κ.λ.π...
    Θεωρώ πως είμαστε επιειεκώς ανόητοι που χάφτουμε τις φουσκωμένες τιμές κι ας πέφτουν βαριές στο στομάχι, ΕΚΤΟΣ φυσικά από εμάς τους Κρητικούς που, καθώς λέει ο YO!Reekas -σωστή η πληροφόρηση-, βολτάρουμε σε ευρωδάση!

    Έλα Νικόλα μου στο Νότο να σου δείξω τα ευρωχώραφά μου να φχαριστηθεί η ψυχούλα σου λεφτό, ναι;
    :)

     
  • At 5/28/2007 10:37 AM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε, θα ήταν μια λύση. Εγώ που θα καθόμουν όμως;

    Patsiouri, δεν νομίζω πως έχουμε φτάσει ακόμη στον πάτο. Αλλά αντί να πάμε προς τα πάνω… πάμε προς τα κάτω.

    Unclejack, μα καλά; Τι φίλος είναι αυτός που κλέβει από τον φίλο του; Όσο για την εγχώρια αγορά, και εγώ το ίδιο θα κάνω. Αλλά ρε φίλε όχι τέτοια διαφορά. Γιατί δηλαδή; Κορόιδα είμαστε;

    Alienlover, είναι γνωστό πως η αγορά του internet είναι πιο φτηνή από την αγορά στα μαγαζιά. Αλλά οι διαφορές σε μερικές χώρες είναι τεράστιες.

    Mtdoggie, τρελό κλέψιμο. Άσε τα χαζά δώρα που στην ουσία δεν αξίζουν μια που σου δίνουν στο τέλος.

    Καπετάνισσα, ξέρεις τι είναι αυτό που με ενοχλεί περισσότερο; Η κοροϊδία. Αν ένα προϊόν κοστίζει 1000€ πολύ ευχαρίστως να πληρώσω 1000€. Όχι όμως να μου το χρεώνουν 1500€ γιατί ο ελληνάρας θέλει να βγάλει 500€ παραπάνω με το έτσι γουστάρω. Α έτσι ε; έχεις και εσύ ευρωδάσος! Στείλε βρε μια ρίζα και προς τα πάνω! Η δε πιάνει στα βόρεια; :)

     
  • At 5/28/2007 11:10 AM, Blogger KV said…

    "Ανώνυμε, ξέρεις τι; Δεν θέλω τζάμπα ανταλλακτικό από την Braun. Θέλω μια λογική τιμή ίση με της υπόλοιπης ευρώπης."
    ΚΑΙ ανάλογους μισθούς να συμπληρώσω εγώ που όσο πλησιάζει η ώρα τόσο πιο πολύ φοβάμαι!

    Καλημέρα Νικόλα!

     
  • At 5/28/2007 12:17 PM, Blogger Redhair said…

    To gamoto omos einai kai me ta Ellinika Taxydromia pou mporei na sou to "fan" laxano....an pesei kati stin antilipsi tous

     
  • At 5/28/2007 2:44 PM, Blogger loukoumaki said…

    Νικόλα μου θέλω σπόρους από το φυτό της φωτογραφίας!!! Διαφορετικά δεν παλεύεται η κατάσταση...

     
  • At 5/28/2007 7:37 PM, Blogger jul said…

    Εδώ και αρκετό καιρό, αγοράζω τις περισσότερες φορές από το ιντερνετ. Η βλακεία ειναι η εξής... Θελω εδώ και καιρό να πάρω ένα ipod, και δυστυχώς τετοιου είδους πράγματα δεν τα στέλνουν στο ελλάντα... (Αν ξερεις κανενα site που να το κανει, πες μου το να το παραγγειλω). CD, DVD, βιβλία και διάφορα άλλα τα αγοράζω πάντως από έξω....

     
  • At 5/28/2007 9:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    ...αν πάρεις το playstation,θα με φωνάξεις να παίξουμε;;;;; ;pppp

     
  • At 5/28/2007 11:06 PM, Blogger billzouk said…

    Και εγω στο κλαμπ! Ηθελα μια μηχανη, δεν θα μπω σε λεπτομερειες, εδω παντως επρεπε να την παραγγειλω για να την εχει το μαγαζι σε 15 μερες!!! (και μιλαμε για την πλ. κλαυθμωνος που βρισκεις υποτιθεται τα παντα) Την πηρα απο την Γαλλια, την ειχα σε τρεις μερες σπιτι μου, πληρωνοντας 12 ευρω την dhl και παλι ειχα κερδος πανω απο 10 ευρω, σε σχεση με την τιμη των καταστηματων!

     
  • At 5/28/2007 11:32 PM, Blogger snikolas said…

    Kv, εγώ πάντως, επιμένω! Μείνε στην σοκολατοχώρα!

    Redhair, εγώ δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Άσε που μπορείς να επιλέξεις πάντα μια courier.

    Loukoumaki, μόλις μου στείλει η trilian και η καπετάνισσα θα σου δώσω και ‘σένα.

    Jul, ξέρω ένα φιλαράκι που αγόρασε ipod από κάποιο site. Θα μάθω και θα σου στείλω mail.

    Evelina_z13, να σε φωνάξω… αλλά να ξέρεις… μόνο rally ξύλο και σκοτωμούς θα έχουν τα παιχνίδια. Μη μου ζητήσεις τίποτα το παιχνίδι της Barbie!

    Billzouk, έτσι είναι. Και γιατί παρακαλώ να στα φάει ο Ελληνάρας τα 10€? Καλά έκανες και την πήρες από Γαλλία. Τα 10€ τα τρως σε κανένα μπαράκι.

     
  • At 5/29/2007 10:10 AM, Blogger mad2luv said…

    ναιαιαι!!!παρε ps!!!να ερθω και εγω με την evelina????pleazzzzzzzzze!!!

     
  • At 5/29/2007 1:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    ψιτ...

    ...παιδί...

    ...μιλάς σε μια αδίστακτη δολοφόνο!!

    BEWAREEEEEEEEE!

    (ε,είπαμε...το σύνδρομο της barbie χάθηκε πριν ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ χρόνια.)

    mad2luv,όχι κούκλα μου.Δε θα έρθεις μαζί μου...Τιμωρία για τις απουσίες σου!!!!!!;pppp

     
  • At 5/29/2007 4:30 PM, Blogger m@ri@ said…

    είμαστε όντως πίσω σε όλα αυτά,ο κόσμος όμως ξυπνάει κι ενημερώνεται.Πάντως το money tree εμένα δεν μου'πιασε, αν και το φύτεψα πολύ καιρό τώρα

     
  • At 5/30/2007 2:40 PM, Blogger jul said…

    Ναι ναι νικόλα, emailιασε με ...γιατι μου έκανε μεγάλη εντυπωση που δεν μπορουσα να κάνω παραγγελεία μέσω του play.com και του amazon.com

     
  • At 5/30/2007 10:20 PM, Blogger snikolas said…

    Mad2luv, δεν είναι τίποτα σίγουρο ακόμη… αλλά ακόμη και αν το πάρω… μάλλον θα πρέπει να πέσει ξύλο με την evelina!

    Evelina_z13, έλα τώρα… σιγά τα αίματα!!! :p

    m@ri@, μόλις μου στείλουν ρίζα θα σου στείλω και εσένα.

    Jul, δοκίμασε στο e-bay μέχρι να βρω παραπάνω στοιχεία.

     
  • At 6/07/2007 1:27 PM, Blogger Melissa said…

    ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ Η ΘΕΣΗ ΣΟΥ!ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΑΝ 1. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ 2.ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ 3. ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ. Ο ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΓΓΟΣ!ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ. ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΛΗΣΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ!ΠΕΡΣΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΑΜΒΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΑ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΥΠΟΥ ΒREAK ΣΤΑ 0,70 ΕΥΡΩ. ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ, ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Σ/ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΕΙΧΕ 1,10 ΕΥΡΩ, ΓΙΑΤΙ???ΤΟ ΓΑΛΑ ΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟ ΑΜΒΟΥΡΓΟ 0,50 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΔΩ 1,15 ΤΟ ΛΙΤΡΟ, ΓΙΑΤΙ?ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΡΕΣΚΙΑ ΣΚΟΝΗ????ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ?ΔΕ ΛΕΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΕ ΚΑΝ\ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΝ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΟΥΣΑΜΕ. ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ?ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ?ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ!!ΠΟΥΛΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ, ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ!!
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ!ΤΟ ΚΟΥΒΕΡ ΑΠΟ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΕΧΘΕΣ. ΑΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΩΣΕΙ, ΠΡΑΞΤΕ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ (ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ):@)

     
  • At 6/08/2007 1:37 PM, Blogger Anna said…

    jul κοιταξες στο ιδιο το site της apple; τσεκαρε www.applestore.gr. Το technikdirekt.de που ειπε ο Νικολας δε στελνει ελλαδα;

     
  • At 6/08/2007 1:38 PM, Blogger Anna said…

    Ακυρο, στο applestore βγαινει πιο ακριβο κι απο το www.e-shop.gr

     

Post a Comment

<< Home