some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Thursday, June 21, 2007

Scuba diving for girls.

Όλοι όσοι παρακολουθείτε καιρό το blog μου γνωρίζετε πως μια σχετική πώρωση με την θάλασσα την έχω. Στολές, βατραχοπέδιλα, μάσκες και άλλα πολλά είναι από τα gadgets που δεν μου λείπουν. Επίσης, δεν μου λείπει και ο καλός dive buddy που όπως και να το κάνεις, σε περίεργες συνθήκες, η αν κάτσει η στραβή μπορεί και να σου σώσει την ζωή.

Αυτό που λείπει από την όλη φάση είναι η γυναικεία παρουσία στις θαλάσσιες εξορμήσεις. Καμία γυναίκα δεν δέχτηκε να μας κάνει το χατίρι και να μας ακολουθήσει στον πάτο! Τώρα, με την βοήθεια της τεχνολογίας αλλά και της μόδας είμαι σίγουρος πως τσούρμο γυναικών θα σπεύσουν να μας ακολουθήσουν στις βουτιές μας.


Κορίτσια δηλώστε συμμετοχή. Ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων!

42 Comments:

  • At 6/21/2007 1:12 AM, Blogger Sophia said…

    XA!! Τέλεια!!!! Και μπορείς να χρησιμοποιήσεις το τακούνι και για καμάκι (ζήτω το multitasking στον εξοπλισμό!!)
    ;-D

     
  • At 6/21/2007 4:28 AM, Blogger Psipsinel said…

    hahahaha tha paro to portokali zeugari parakalo!
    ke leo giati den pao scuba ? tora katalava ti me empodize tosa xronia!

     
  • At 6/21/2007 4:53 AM, Blogger alienlover said…

    τι λες τώρα... τρελή κιτσαρία..

     
  • At 6/21/2007 8:38 AM, Blogger snikolas said…

    Sophia αυτό δεν το είχα σκεφτεί. Είσαι μπροστά ρε παιδί μου.

    Psipsinel, τώρα δεν έχεις δικαιολογίες! Παίρνεις τον Δρακουμέλ και βουρ στις παραλίες!

    Alienlover, έλα τώρα που είναι κιτσαρία! :p

     
  • At 6/21/2007 8:53 AM, Blogger Attalanti said…

    Τα έχει σχεδιάσει σίγουρα άντρας. Δεν ξέρω για μέσα στη θάλασσα, αλλά στην αμμουδιά το τακούνι είναι λίγο εκτός, βρε παιδί μου... Μόνο προβλήματα βλέπω σ' αυτό. Κι αν κολλήσει σε κανένα πλακόστρωτο; Κι αν κάνει καμιά χαριτωμένη τρυπούλα στο βαρκάκι; Κι αν ανησυχώ υπερβολικά; Καλημέέέέέέέέέρες!

     
  • At 6/21/2007 9:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eπίσης, έχεις και μια σχετική πόρωση με τα σάντουϊτς. Αν θέλεις γυναικεία παρουσία σε σχετική εξόρμηση, δηλώνω πρόθυμα τη συμμετοχή μου.
    (Όχι ότι οι βουτιές αποκλείουν το φαΐ. Έχεις δει κοπελίτσα που πήγε να πάρει ένα νεράκι στην παραλία και γύρισε χωρίς νεράκι αλλά με ένα τεράστιο χοτ ντογκ;)

     
  • At 6/21/2007 10:05 AM, Blogger MTdoggie said…

    πες μου οτι ειναι φωτομονταζ σε παρακαλω!!!!!!ερχομαι και χωρις τα βατραχοτακουνια για βουτιες, ραντεβου στο δευτερο βραχακι αριστερα????

     
  • At 6/21/2007 11:04 AM, Blogger daydreamer said…

    Δε φαντάζεσαι πόσο καιρό ψάχνω βατραχοπέδιλα με τακούνι!!!Που τα βρήκες να πάω να πάρω? Αντε καλές βουτίες στον κοσμο της Άριελ!!!

     
  • At 6/21/2007 12:06 PM, Blogger AVRA said…

    χαχαχαχα....
    ελα λεγε ειναι αληθινο ή φωτομονταζ ?

     
  • At 6/21/2007 12:26 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τσαντουλα ασορτι υπαρχει;;;;;;;
    ;pppp

     
  • At 6/21/2007 2:09 PM, Blogger snikolas said…

    Attalanti, ο συνειρμός σου δεν έχει καμία λογική! Τα βατραχοπέδιλα δεν τα φοράς στην παραλία και στα πλακόστρωτα. Τα φοράς μόνο μέσα στη θάλασσα. Άρα και οι δικαιολογίες που προβάλεις για να μην βουτήξεις άκυρες!!! :)

    Τανίλα, αααα εσύ είσαι το κοριτσάκι με το σάντουιτς; Μη σε ξαναδώ με ένα. 2 θα παίρνεις για να έχω και εγώ.

    Mtdoggie, καλύτερα στο τρίτο βραχάκι. Είναι πολύ καλύτερα τα νερά εκεί! :)

    Daydreamer, χαίρομαι πολύ που σε βοήθησα. Θα σου κάνω μια κράτηση. Το χρώμα μόνο να μου πεις που θέλεις!

    Avra, δεν ξέρω! Μου το έστειλαν με mail. Αλλά έτσι που το βλέπω πρέπει να είναι αληθινό.

    Βασιλική, λογικά ναι. Που θα βάζεις τα κοχύλια σου και τους αχινούς άλλωστε; :p

     
  • At 6/21/2007 2:30 PM, Blogger Crucilla said…

    Μπλιαξ ρε Σνικόλα!

     
  • At 6/21/2007 2:40 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τα κοχυλια στον λαιμο μου!
    και τους αχινους.... στον @#%$ των αλλων που μου την σπανε!!!
    αμ, πως;;;;;
    ;pppp

    @#%$=οπισθιο μερος του ανθρωπινου σωματος, στην αρχη της σπονδυλικης στηλης!!!!

     
  • At 6/21/2007 3:35 PM, Blogger rockordie said…

    Τιμές δεν βλέπω και ανησυχώ μήπως είναι πέρα από τις δυνατότητές μου...εεε δηλαδή μιας φίλης.

     
  • At 6/21/2007 5:17 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    χα χα χα ωραίο το τακουνάκι

     
  • At 6/21/2007 5:22 PM, Blogger snikolas said…

    Cruccila, γιατί ρε μπλιάξ;

    Βασιλική, α έχεις σύστημα εσύ!

    Rockordie, θα σου τα πάρω εγώ… εεε… θα της τα πάρω εγώ ήθελα να πω.

    Yo!reeka, να τι καλοκαιρινό δώρο θα κάνεις στην Αθηνά σου!!!

     
  • At 6/21/2007 5:40 PM, Blogger patsiouri said…

    Xα χα, με έχουν καλέσει σε έναν αρραβώνα και ότι σκεφτόμουν πώς θα πρωτοτυπήσω στο δώρο!!!

    Για τραβέλια υπάρχουν να πάρω και στο γαμπρό?????

     
  • At 6/21/2007 8:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    Παρακαλω να μου παραγγειλεις 6ζευγαρια! εχω κατι φιλες που δεν πατανε παραλια χωρις τακουνι. ετσι θα πανε και για καταδυσεις!

     
  • At 6/22/2007 3:04 AM, Blogger Unknown said…

    πωπωπω και να φας κλωτσιά με αυτό ε;;; πω πω βατραχοπεδιλοτακουνοσκάμπιλο....

     
  • At 6/22/2007 3:56 AM, Blogger Σοφία said…

    Τώρα, με την βοήθεια της τεχνολογίας αλλά και της μόδας είμαι σίγουρος πως τσούρμο γυναικών θα σπεύσουν να μας ακολουθήσουν στις βουτιές μας.

    Καλά, μην το δένεις και κόμπο... :-p

     
  • At 6/22/2007 7:49 AM, Blogger snikolas said…

    Patsiouri, ω ναι, σίγουρα θα πρωτοτυπήσεις. Κανείς δεν θα σε ξεχάσει.

    Lifewhispers, τελικά το τακούνι πάει παντού! :p

    Narita, άμα το φοράει… πρέπει να σε πιάσει πρώτα!!!

    Σοφία, γιατί με απογοητεύεις; :)

     
  • At 6/22/2007 9:07 AM, Blogger jojo said…

    εμένα για να με πείσεις να τα αγοράσω, πρέπει πρώτα να σε δω να τα προβάρεις και να περπατάς με άνεση και χάρη....

    και εννοείται οτι στην πρόβα που θα κάνεις εγώ θα κρατάω στα χέρια μου τη φωτογραφική μηχανή! :)))

     
  • At 6/22/2007 2:03 PM, Blogger Trilian said…

    ενας φιλος παντρευεται και μου εστειλε αυτη την εικονα Mail και μου ειπε οτι επειδη ο γαμος θα γινει σε εκκλησακι στην παραλια πρεπει να φοραμε ολες αυτα τα παπουτσια :S

     
  • At 6/22/2007 2:07 PM, Blogger Gogo said…

    Πάντως είναι πραγματικά πέδιλο ε..
    Τα δάχτυλα μπορείς να τα βγάζεις έξω, να έχεις και βαμμένο νυχάκι!

    Επίσης, κάνει και για φαράσι! Τρελή πατέντα. Να το κάνει δώρο ο σύζυγος στη σύζυγο! Μαζί με μια σκούπα..

    Χαχα!

     
  • At 6/22/2007 6:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    file nikola th porwsh me th thalassa thn exw kai egw..kai malista einai parakseno pou to aneferes to thema me tis kataduseis gaiti psaxnomai meres twra na vrw mia sxolh gia estw ena thallassio spor.perimenw(an ksereis)protaseis sto mail mou(pou epishs den anoigw pote..tha kanw mia eksairesh twra..)

     
  • At 6/22/2007 6:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    ftou...ksexasa na sxolisasw th foto....

     
  • At 6/22/2007 8:40 PM, Blogger snikolas said…

    Jojo, το να φορέσω τακούνια δεν παίζει σαν σενάριο ούτε στα καρναβάλια. Οπότε…

    Trilian, θα είναι λοιπόν το must have αξεσουάρ του γάμου. Να το πάρεις.

    Gogo, εγώ πάλι γιατί είμαι σίγουρος πως κάπου θα την ξετρυπώσεις αυτή που θα φορέσει το πέδιλο και θα την δούμε να φιγουράρει στο blog σου;

    Blue, θα σου στείλω mail.

     
  • At 6/22/2007 10:29 PM, Blogger jul said…

    που να με πληρώσεις να τα βάλω δεν τα φοράω με τίποτα!!!!!Ασε που αφού ιδρώνουν τα ποδια μου, θα φευγει όλη η ποδάρα μπροστά...πφφφφφ Σε κιτρινάκι μήπως βγάινει???

     
  • At 6/23/2007 8:59 AM, Blogger Lina said…

    απ τη μια μ αρέσει που δεν είναι μυτερό, άρα είναι άνετο, αλλά από την άλλη το πόδι θα φάινεται τεράστιο με τέτιο κουπί για πέδιλο.

    Θα το σκεφτώ αγαπητέ, και θα τα προτιμούσα σε φούξια παρακαλώ...

     
  • At 6/25/2007 1:39 AM, Blogger Cinestef said…

    Τι χαμός και με αυτά τα βατραχοπέδιλα στιλέτο!

    Τα είδα στο μπλογκ σου και μετα έλαβα δεν ξέρω πόσα ημέηλ με την ίδια φωτό.

    Μήπως είναι τα ιν πατούμενα για φέτος;

    Καλά, αν δω καμιά να κυκλοφωρεί στο Κολονάκιον με τέτοια, θα ξεριζώσω τις μπούκλες μου!

     
  • At 6/25/2007 12:46 PM, Blogger NetKerveros said…

    Βρε Νικόλα ... ούτε ένα στρασάκι δεν έχουν πάνω. Που να σ'ακολουθήσουν με τέτοια μοντελάκια!!!

     
  • At 6/25/2007 1:12 PM, Blogger €lisavet said…

    Καταπληκτικό! Έτσι θα φαινόμαστε ψηλότερες πάνω στο βραχάκι! Θα τα πάρω, είναι σίγουρο, ίσως περιμένω όμως μέχρι τον Αύγουστο για τις εκπτώσεις :P

     
  • At 6/25/2007 2:14 PM, Blogger snikolas said…

    Jul, λογικά βγαίνει και σε κιτρινάκι!

    Lina, θα κοιτάξω το χρωματολόγιο και σίγουρα κάτι θα έχει και για σένα.

    Cinestef, όλοι θα ξεριζώσουν τις μπούκλες τους αν το δουν να κυκλοφορεί αυτό το πράγμα.

    Netkerveros, η αλήθεια είναι πως είναι απλό κομμάτι αλλά δεν παύει να είναι κομψό και σίγουρα πολύ άνετο!!!

    €lisavet, μέχρι τον Αύγουστο δεν θα βρεις τίποτα. Πρέπει να βιαστείς σου λέω!

     
  • At 6/25/2007 5:36 PM, Blogger kat. said…

    σε χακί βγαίνει για να πηγαίνει με το μαγιό μου;

     
  • At 6/25/2007 6:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    πφφφφφ

    Δε χρειάζομαι τέτοια πράγματα.Έχω τα λέπια μου,λέμε!!!

    ;pppppppp

     
  • At 6/25/2007 7:05 PM, Blogger Grimdal said…

    Μιας+σου αρέσουν οι καταδύσεις σου προτείνω κάτι που ανακάλυψα τυχαία μια μέρα: http://www.geodive.blogspot.com

    Είναι το blog ενός καταδύτη που περιγράφει καταδυτικά ταξίδια σε διάφορα μέρη του κόσμου+έχει+πολύ καλές φωτογραφίες+πρόσφατα ανέβασε+3 πολύ ωραία βίντεο.

     
  • At 6/25/2007 7:17 PM, Blogger Nathalie said…

    Kapou thn exw ksanadei th fwto kai einai pragmatika ola ta lefta! exoun meinei ka8olou zeugaria? giati an den kykloforhsw me takouni sthn paralia eimai ikanh na mhn pathsw kan.. lol!

     
  • At 6/25/2007 7:51 PM, Blogger snikolas said…

    Kat, αν δεν βγαίνει θα τα βάψουμε!

    Evelina_z13, θα έρθω με το μαχαιράκι μου και θα σου καθαρίσω τα λέπια, μετά στο τηγάνι η στην ψησταριά!!!

    Grimdal, σ΄ ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

    Nathalie, προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να πάρεις.

     
  • At 6/26/2007 12:12 AM, Blogger cindaki said…

    Εδώ καλά καλά πολλές δεν τα μπορούμε στο ίσιωμα, στην παραλία θα τα φορέσουμε; Να γίνουμε ατραξιόν;;;

    LOL!

     
  • At 6/26/2007 7:04 PM, Blogger lazinio said…

    kati tetoia vlepw kai sas zhlevw re koritsia.

    meta to ksanaskeftomai

     
  • At 6/26/2007 11:07 PM, Blogger Πεφτάγγελος said…

    omg wth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 6/26/2007 11:55 PM, Blogger snikolas said…

    Sofi-k, σωστό και αυτό! :)

    Lazinio, καλά κάνεις και το ξανασκέφτεσαι! :)

    Beniamin… την ίδια σκέψη κάναμε!!!

     

Post a Comment

<< Home