some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, July 10, 2007

Η μετακόμιση. (update 1. 2. +final)

Είμαι σίγουρος πως οι περισσότεροι από εσάς όταν είδαν τις μέρες να περνούν χωρίς να κάνω post και να μην αφήνω πουθενά comment, σκέφτηκαν ¨το κωλόπαιδο είναι σίγουρα διακοπές¨. Λάθος όμως σκεφτήκατε όσοι το σκεφτήκατε, γιατί αυτές τις μέρες, όχι μόνο δεν κάνω διακοπές, αλλά πειραματίζομαι με τις αντοχές μου. Ναι όπως σωστά σκεφτήκατε αυτή τη φορά, από τον τίτλο, μετακομίζω.

Το ωράριο μου είναι 6:30 με 2:30 ασταμάτητα. Δεν έχω χρόνο ούτε για την καθημερινή και μάλιστα πολύ αγαπητή μεσημεριανή μου Siesta. Στην δουλειά, σχεδόν τίποτα δεν πάει όπως ακριβώς θα ήθελα να πάει, άρα και οι προσπάθειες έχουν πολλαπλασιαστεί για να έχω (θα έχω;) τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τις ώρες που αναγκαστικά δεν μπορώ να δουλέψω ασχολούμαι με την μετακόμιση.

Όπως κάθε σωστή μετακόμιση που σέβεται τον εαυτό της, έτσι και η δική μου έχει το γνωστό τρίπτυχο: βάψιμο – ΙΚΕΑ – σάρωμα στις γνωστές αλυσίδες καταστημάτων με ηλεκτρικές συσκευές. Αυτό είναι κομμάτι δύσκολο, διότι από την τελειομανία μου και την εμμονή μου ¨αγοράζω μόνο το καλύτερο σε σχέση απόδοση τιμή¨ ο βαθμός δυσκολίας σε υποθέσεις που δεν κατέχω, βλέπε πχ. ποια ηλεκτρική σκούπα θα με βγάλει ασπροπρόσωπο, ανεβάζουν τον βαθμό δυσκολίας πολύ ψηλά. Άσε που μου την έχουν ¨δώσει¨ οι άπειρες επιλογές! Ψάχνοντας λοιπόν στα διάφορα μαγαζιά ανακάλυψα διαφορές στις τιμές από 39€ μέχρι και 350€!!! Έλεος δηλαδή…

Χθές, επιτέλους τελείωσα με το βάψιμο. Η espressiέρα και το ψυγείο έχουν εγκατασταθεί, το ένα κάλυμμα του καναπέ ακόμη το περιμένω (15 μέρες + από αυτές που μου υποσχέθηκαν στο ΙΚΕΑ) και μένουν ΟΛΑ τα υπόλοιπα!!!


Ο μόνος λόγος που έχω επιβιώσει μέχρι τώρα είναι γιατί τα σαββατοκύριακα ¨κλείνω¨ όλους τους διακόπτες και περνάω την ώρα μου στην θάλασσα. Το ΣΚ που πέρασε, το πέρασα με καλή παρέα και το όλο εγχείρημα θα επαναληφθεί το συντομότερο δυνατόν.


Ελπίζω να βρω λίγο χρόνο να ρίξω μια ματιά σε όλα αυτά τα blogs που διαβάζω, γιατί το reader μου έχει τρελαθεί και δείχνει καμιά 200αριά posts!!! Μα ρε παιδάκι μου δεν έχετε τον θεό σας, που θα τα διαβάσω όλα αυτά; Δεν με λυπάστε καθόλου;

(update 1.)

11 μέρες μετά και η κατάσταση στο νέο σπίτι δεν έχει αλλάξει και πολύ! Η μεταφορική του IKEA με μισεί θανάσιμα μιας και υποχρεώθηκε να κάνει 2 φορές την ίδια δουλειά και να τα πάρει πίσω στο τέλος γιατί τα ξέσκισαν και τα κατέστρεψαν!

Αγόρασα υπόστρωμα και όχι κρεβάτι για να βάλω ένα στρώμα από πάνω. Το υπόστρωμα δεν έχει καμία ελαστικότητα στις πλευρές του όπως έχει το στρώμα. Αποτέλεσμα αυτής της ιδιαιτερότητας, στην μεταφορική του ΙΚΕΑ ήταν να μου πουν πως αν δεν χωράει από τις σκάλες δεν αναλαμβάνουν να το ανεβάσουν με σκοινιά. Το πρώτο το ανέβασαν αλλά το έσκισαν σε 2 μεριές. Φυσικά και δεν το δέχτηκα και το πήραν πίσω. Το δεύτερο, πήγαν να το ανεβάσουν αλλά αφού είδαν πως έκαναν ζημιά και σε αυτό δεν τόλμησαν να το ανεβάσουν ούτε στον ημιώροφο!

Τα μαχαιροπίρουνα από το zara home αποφάσισα να τα γυρίσω πίσω (αυτά που κατάφερα να αγοράσω) μιας και ήταν αδύνατον (εδώ και 20 μέρες) να μαζέψω αρκετά από αυτά! Όμορφα, αλλά φέρνουν 2 κομμάτια κάθε 6 μήνες! Έλεος…

Το κάλυμμα του καναπέ από το IKEA ακόμη δεν μου έκανε την τιμή να έρθει από την Σουηδία. Δεν έχω αποφασίσει ακόμη για βιβλιοθήκες, τραπεζάκι και γενικά ότι έχει σχέση με κουρτίνες κτλ. είναι τόσο μα τόσο βαρετά όλα αυτά… εμένα μου αρέσει να διαλέγω αυτοκίνητα, φωτογραφικές μηχανές, μάσκες και βατραχοπέδιλα, όχι έπιπλα και παπαριές. Που έμπλεξα; Γιατί έμπλεξα; Πως μου ήρθε;

(update 2.)


Το 2ο υπόστρωμα που έφεραν ήταν στις λάθος διαστάσεις! Θα πραγματοποιηθεί απόπειρα ξανά την Δευτέρα!!! Τώρα φαντάζομαι, στην μεταφορική του ΙΚΕΑ έχουν και φωτογραφία μου, όπου θα την έχουν κρεμάσει πίσω από καμιά πόρτα και θα παίζουν βελάκια: ¨Μήτσο είδες; Στο μάτι τον πέτυχα!¨

(+final)

Και ναι… το υπόστρωμα επιτέλους, στις 19:00 περίπου ώρα Ελλάδος, ήρθε στις σωστές διαστάσεις και με λίγη προσοχή ανέβηκε χωρίς να γίνουν ζημιές! Οι μεταφορείς στο ΙΚΕΑ σήμερα κάνουν party και φήμες λένε πως θα κάψουν ομοίωμα μου στο parking του καταστήματος για να το γιορτάσουν. Οι μεταφορείς που κατάφεραν τον άθλο, προήχθησαν σε διευθυντές και πετάνε σήμερα για Σουηδία να παραλάβουν τιμητικές πλακέτες και χρηματικό έπαθλο! Το θρίλερ υπόστρωμα έλαβε τέλος. Τώρα περιμένω να δω τι θα γίνει και με το στρώμα που θα παραλάβω εντός ολίγων ημερών!!!

87 Comments:

  • At 7/11/2007 12:43 AM, Blogger Unknown said…

    No mercy...

    >:)

     
  • At 7/11/2007 1:13 AM, Blogger MTdoggie said…

    μου αρεσει πανω απ'ολα που εισαι πρακτικος ανθρωπος.πρωτα πρωτα εγκατεστησες ψυγειο και καφετιερα,οποτε εισαι ok για τις βασικες αναγκες!καλο κουραγιο με τη μετακομιση και τα posts!

     
  • At 7/11/2007 1:22 AM, Blogger €lisavet said…

    Α, μια χαρά το έβαψες βλέπω. Μπράβο σου, φτου φτου! :)

    Άντε κουράγιο κι αύριο, θα'ρθει η Τεταρτούλα, πάει η βδομαδούλα!

     
  • At 7/11/2007 2:07 AM, Blogger YO!Reeka's said…

    Ναι, ΙΚΕΑ έχεις, αλλά Praktiker πλέον δεν έχεις χα χα χα
    Εγώ σου είπα, άμα θες να βάλω κανένα χεράκι, μέσα. Πρέπει να βγάλω και την υποχρέωση :)
    Αν και απο οτι ξέρω έχεις μια μαστόρισσα του βαψίματος, οπότε τι να με κάνεις εμένα χο χο χο

     
  • At 7/11/2007 8:22 AM, Blogger BLUEPRINTS said…

    Κουράγιο Νικόλα, τα ίδα ετοιμάζομαι να περάσω κι εγώ σε λίγο, κράτα τα όμορφα Σ/Κ και παίρνε δύναμη, όλα καλά θα σου πάνε

     
  • At 7/11/2007 8:40 AM, Blogger snikolas said…

    Dartiir, το κατάλαβα, το κατάλαβα!!! :)

    Mtdoggie, φυσικά και πρώτα μπαίνει η καφετιέρα και το ψυγείο στο σπίτι!

    €lisavet, η μέση της εβδομάδας μπορεί να έφτασε, αλλά οι δουλειές που έχουν να γίνουν ούτε στα μισά δεν είναι. Λέω να σου στείλω μια λίστα με δουλειές!!! :p

    Υο!reeka, πολύ σωστά το έθεσες, praktiker δεν έχουμε πια αφού κάηκε. Και ήθελα να πάρω μια βρύση ρε γμτ… (όσο για υποχρέωση… να μην ακούω χαζομάρες)

    Blueprints, συμβουλή, άσε το βάψιμο σε κάποιον επαγγελματία. Το σκυλομετάνιωσα που αποφάσισα να το βάψω μόνος μου.

     
  • At 7/11/2007 9:49 AM, Blogger uncle said…

    Άντε άντε τελείωνε και κεράσει καφέ μετά στη νέα στέγη!!

     
  • At 7/11/2007 10:01 AM, Blogger jojo said…

    εγώ σε λυπάμαι nikola και γιαυτό δεν κάνω post μέχρι να συμμαζευτείς!

    θα είναι η δική μου συνεισφορά στη μετακόμισή σου....
    ε και για ότι άλλο θες, ξέρεις...
    λείπουμε! λείπουμε!


    (πλάκα κάνω, εννοείται!)

     
  • At 7/11/2007 10:08 AM, Blogger rockordie said…

    Αφού τελείωσες το βάψιμο άντε να αρχίσεις το καθάρισμα (πιο βαρετό και από εκπομπή της ΕΤ3).

     
  • At 7/11/2007 10:53 AM, Blogger jul said…

    Αντε αντε...ωραία ειναι αυτά...όσο κοπιαστικά και να είναι...το αποτέλεσμα ειναι αυτό που μετράει.... Αυτό ειναι όλα τα λεφτά.... αυτό αξίζει....
    Καλή συνέχεια...όσο για τα δικά μου πόστ...πφφφφφφφφφ 1 και με το ζόρι...:Ρ

     
  • At 7/11/2007 11:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    Πω πω δεν το ήξερα ότι μετακόμιζες, αν και μάθαμε πόσο ωραί απεράσατε με το γιωρικα!!!Μια χαρά τοέχεις βάψει! Κι εγώ μόνημουτο βαψα το σπίτι και πραγματικά έιναι μιά απίθανη ανάμνηση!! Κι επειδή λατρευω τέτοιες ιστορίες, μόλιςέρθει και το καλυμμα του καναπέ δείξε μου κι άλλαααααααα!!

     
  • At 7/11/2007 11:53 AM, Blogger Sophia said…

    Άντε, μεγειά και καλοζώητο το καινούριο τίπι σου!! Όσο για τα βαψίματα, άσε, άμα δεν βάψεις (αστάρωμα πρώτα και χρώμα μετά) κατακαίνουριο σπίτι να σου βγει η πίστη στα ταβάνια και στα σχετικά, καλά είσαι!! Εγώ έτσι απέκτησα μια ωραία τενοντίτιδα σε χέρια και πόδια όταν έβαφα το δικό μου, και για 2 μήνες δεν μπορούσα να πατήσω κάτω όταν σηκωνόμουν από καναπέ και να ανοίξω ούτε μπουκαλάκι με νερό!!! Πάντως, για ηλεκτρικές συσκευές, μπορείς πρώτα να κάνεις ένα καλό τουρ στο ίντερνετ (τιμές, προδιαγραφές, κουτουλουπού) και μετά, απλά πας στο κατάστημα και αγοράζεις το αντικείμενο του πόθου σου!
    ;-D

     
  • At 7/11/2007 1:02 PM, Blogger Anna said…

    Καλοριζικο!! Ομορφο φαινεται, ευαερο ευηλιο, την ακαταστασια την δικαιολογουμε για την ωρα (αν σε ενα μηνα συνεχιζει ετσι εχεις προβλημα! :Ρ)

    Τωρα αν σου πω πως κι εγω μια απο τα ιδια θα το πιστεψεις; Εχτες ξεμπερδεψα με την τελευταια κουτα με τα ευθραυστα κι ακομα δεν ξερω μια βαλιτσα με χειμωνιατικα που να την παραχωσω... γκρρρρ! Υπομονη!

    Οντως νομιζα πως ησουν διακοπες.... τουλαχιστον πας και μια θαλασσα, εμενα ο μονος ηλιος που με βλεπει ειναι στη βεραντα μου :(

     
  • At 7/11/2007 1:17 PM, Blogger billzouk said…

    Εβαψες μονος σου; Ευγε!
    Με αυτη την νταλα και να βαφεις, εισαι ηρωας.
    Ασε γιατι σκεφτομαι κι εγω να μετακομισω και βαριεμαι ολη την διαδικασια οσο τιποτα αλλο. Γιατι να μην εχω πολλα λεφτα, να δωσω τα κλειδια στον μπεινογλου, να φυγω διακοπες και οταν γυρισω να μου εχει στησει ολο το νεο σπιτι; γιατι; ε, γιατι;
    ομολογω επισης οτι σκεφτηκα πως εισαι διακοπες, αλλα επεσα εξω.

     
  • At 7/11/2007 1:30 PM, Blogger kotosalata said…

    Εμένα τώρα που μου αρέσουν οι μετακομίσεις θα με πείτε τρελή???

     
  • At 7/11/2007 3:39 PM, Blogger snikolas said…

    Unclejack, σε μερικές μέρες θα είμαι έτοιμος να δεχτώ επισκέψεις. Αλλά αν εσύ θέλεις να έρθεις νωρίτερα να ρίξεις ένα χεράκι βοήθειας πολύ ευχαρίστως!

    Jojo, εσένα θα σε χρειαστώ πάντως γιατί θέλω την επαγγελματική σου γνώμη. Μη νομίζεις δηλαδή πως θα την γλιτώσεις έτσι απλά!!!

    Rockordie, ναι ρε γμτ αυτό είναι το χειρότερο κομμάτι.

    Jul, το αποτέλεσμα αποφάσισα να αργήσει να έρθει γιατί με τους ρυθμούς που πάω στο τέλος θα κλατάρω.

    Lifewhispers, μα πως φαίνετε πως είσαι γυναίκα… μόνο στις γυναίκες αρέσουν αυτά!!! :)

    Sophia, δεν κατάλαβες… ταβάνι δεν βάφω με τίποτα. Ευτυχώς είναι μια χαρά το ταβάνι και δεν χρειάζεται.

    Anna, ναι είναι όμορφο αν και μικρό. Σε περιμένω για καφέ όταν έρθεις στην Ελλάδα.

    Billzouk, άστα… δώσε κάτι παραπάνω τουλάχιστον το βάψιμο να σου το κάνει άλλος. Στο κάτω κάτω οι μπογιατζήδες κλέφτες θα γίνουν;

    Kotosalata, όχι… δεν είσαι τρελή, θεότρελη είσαι!!! :)

     
  • At 7/11/2007 4:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Επ!Η καλύτερή μου!Ένα τηλεφωνηματάκι υπόθεση είναι κι έρχομαι να στο κάνω....μπουρδέλο!Εεεεε....τσίλικο ήθελα να πω...;ppp

    (κανόνισε να μην το πολυκουράσεις το κορίτσι!Θά'χεις να κάνεις μαζί μου μετά!!)

    Όργιο..
    ;)

     
  • At 7/11/2007 4:51 PM, Blogger Trilian said…

    συγνώμη ένα μήνα τώρα μόνο έναν καναπέ χωρίς κάλυμμα, μια καφετιέρα και ένα ψυγείο πήρες... σε slow motion Μετακομίζεις; μπουχαχαχα

    υγ: αποφάσισε ο γκαντέμης να μετακομίσει και καηκε το praktiker!!!

    (κουράγιο)

     
  • At 7/11/2007 9:28 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    απλή ενημέρωση: έχω υπάρξει κι επαγγελματίας μπογιατζής μεταξύ άλλων (οπότε αντιλαμβάνεσαι ότι δεν ανέχομαι τσαπατσοδουλειές στο θέμα)

     
  • At 7/11/2007 9:31 PM, Blogger toolman said…

    μετακόμιση is a bitch! κουράγιο!

     
  • At 7/11/2007 9:47 PM, Blogger daydreamer said…

    Μα εσύ παιδάκι μου δε μετακομίζεις,καινούριο νοικοκυριο ανοίγεις!!Παντρεύεσαι?
    Να σου πω όμως κάτι σε ζηλεύω!!Τον τελευταίο καιρό το μόνο που θέλω είναι να μετακομισω,να αλλάξω περιβάλλον.Η μετακόμιση έχει κόπο αλλά έχει και ανανέωση!!
    Καλά κουράγια!!!

     
  • At 7/11/2007 10:57 PM, Blogger snikolas said…

    Evelina Z13, σε περιμένω και εσένα για καφεδάκι! (θα σε βάλω να κάνεις και δουλειές μη νομίζεις πως θα την γλιτώσεις έτσι)

    Trilian, μπορεί να κάηκε το praktiker αλλά εγώ δεν το χρειάζομαι άλλο (λέμε τώρα)! :)

    Blueprints, σοβαρά; Που είσαι ρε φίλε να μου βάψεις το σπίτι;

    Toolman, έτσι όπως το λες.

    Daydreamer, τι κάνω λέει; Παντρεύομαι; Είμαι πολύ μικρός ακόμη για τέτοια!

     
  • At 7/11/2007 11:06 PM, Blogger Attalanti said…

    Μου αρέσει! Μου αρέσουν τα παράθυρα και το πράσινο έξω. Εγκρίνω που το αποφάσισες να πας στη θάλασσας (επιτέλους)!

    Μην ανησυχείς, όσο και να προσπαθήσεις και να το οργανώσεις, καμιά μετακόμιση δεν ολοκληρώνεται με το να μπεις και να ζήσεις στο σπίτι. Έχω τρελλά σχέδια για τη δική μου, αλλά θα σ' τα πω άλλη φορά. Και πού ΄σαι, τα δικά μου ποστάκια σού επιτρέπω να μην τα διαβάσεις. Αν γράψω κάτι καλό θα σου πω ;)

    Νέο σπιτάκι, νέα ζωή, επιτυχίες και ευτυχίες! Η τύχη σου θα αλλάξει στο καλύτερο τώρα που θα μετακομίσεις. Αν δεν γκρινιάζεις, όμως, θα είσαι το ίδιο ευτυχισμένος; Ε, ε; :))

     
  • At 7/12/2007 12:09 AM, Blogger patsiouri said…

    Ρε σύ κουκλί φαίνεται! Μπράβο! Το πρώτο σου είναι???
    ΄Πρόσεξε γιατί έτσι ομορφούλι που φαντάζομαι πως θα το κάνεις και άν συνεχίσεις να ποστάρεις φωτογραφίες, καμιά μέρα θα χτυπήσει το κουδούνι και θα μας βρείς όλους μπροστά σου!

     
  • At 7/12/2007 9:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ax,που να έβλεπες το δικό μου. Σα ζωντανός κατάλογος του ΙΚΕΑ είναι.

    Καλά, τ'ομολογώ, ΔΕΝ είμαι κλασσική γυναίκα. Βαριόμουν απίστευτα να ψάχνω έπιπλα και λοιπά @@ δεξιά κι αριστερά και πήγα και αγόρασα ΤΑ ΠΑΝΤΑ (τα πάντα όμως) από το ΙΚΕΑ μονοκοπανιά.
    Από τρίφτη για τυρί μέχρι όλα τα έπιπλα.
    Μόνο τα ρούχα μου δεν είναι από το ΙΚΕΑ.
    Βlueprints, μη χάνεσαι. Το μάστορα ποτέ δε ξέρουμε πότε θα τον χρειαστούμε.

     
  • At 7/12/2007 9:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    A, επίσης καλορίζικο και καλό κουράγιο.
    (κάτι φίλοι μου έχουν πάει 3-4 φορές στο ΙΚΕΑ για συγκεκριμένη πολυθρόνα παρέα με συγκεκριμένο κάλυμα)

     
  • At 7/12/2007 9:39 AM, Blogger snikolas said…

    Attalanti, αυτό το λες γιατί ξέρεις πως διαβάζω πάντα τα κείμενα σου! :) όσο για την γκρίνια… ε… αν δεν γκρινιάξεις και λίγο… που η χαρά;

    Patsiouri, και ποιος σου είπε πως δεν σας περιμένω όλους επίσκεψη; ;)

    Τανίλα, και εγώ κάποια στιγμή αφού μου την έδωσε στα νεύρα η φάση είπα να τα πάρω όλα από το ΙΚΕΑ αλλά μετά κρατήθηκα. Λέγε μου τέτοια για τον καναπέ… λέγε μου τέτοια…

     
  • At 7/12/2007 11:00 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Λοιπόν, εγώ για να σε βοηθήσω στη μετακόμιση, δε θα ξαναγράψω τίποτα μέχρι να τελειώσεις... ;ΡΡΡ

     
  • At 7/12/2007 1:33 PM, Blogger KV said…

    Καλορίζικο Νικόλα!
    Αφού έστησες εσπρεσσιέρα (κούπες) και ψυγείο, τελείωσες, τα υπόλοιπα είναι αδιάφορες λεπτομέρειες που μπορούν να γίνονται και σιγά σιγά!!!
    (Κουράγιο υποθέτω ξέρεις ΠΟΣΟ καταλαβαίνω την συγκεκριμένη κούραση)!
    Α, ναι ... και ... στα πάτρια δεν μας το βάφουν το σπίτι πριν ;;; όχι, ε;;;; :( γλουπ ...

     
  • At 7/12/2007 3:07 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    λοιπον...
    τιμοκαταλογος βοηθειας!

    σκουπισμα=φραπε σκετο!
    ξεσκονισμα=τοστ κασερι!
    καθαρισμα μπανιου=1 πιτα σουβλακι!
    καθαρισμα κουζινας=2 πιτα σουβλακι!
    !!!!

    :)))))

    -καλη δυναμη παντως γιατι το εκανα και ξερω τι λουκι ειναι!-

     
  • At 7/12/2007 3:25 PM, Blogger Provato said…

    καλά να πάθεις να καταταλαιπωρηθείς!!! άσταδγιάλα που περνάς ωραία σουκου με άλλους. μπεεεεμένα ποτέ δεν με έχεις καλέσει! γμτ!
    ζηλεύω ασταδγιάλα

    (φτου φτου φτου :-)) καλή δύναμη φίλε)

     
  • At 7/12/2007 4:36 PM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε, έτσι ε; ρε θα σε βάλω να κάνεις δουλειές!!!

    Kv, το ήξερα πως θα συμφωνήσεις μαζί μου για την esspresιέρα!!! Παίζει να είσαι η μόνη εδώ μέσα που έχει την δική σου εμπειρία σε μετακομίσεις.

    Βασιλική, δίκαιος ο τιμοκατάλογος, προσλαμβάνεσαι!

    Provato, η ζήλια σου δεν έχει όρια αλλά επειδή το παραδέχτηκες ισχύει και για σένα πρόσκληση αν ανέβεις από τα μέρη μας. :)

     
  • At 7/12/2007 5:40 PM, Blogger Cinestef said…

    Καλορίζικο ΣΝικόλα!

    Κι εγώ σε λίγο καιρό θα περάσω τα ίδια!

    Οϊμέ!

    Φαντάζομαι ότι δεν θα έχεις καιρό να διαβάσεις μπλόγκια όπως λες, γι'αυτό σου προτείνω να μην διαβάσεις το σημερινό μου ποστ.
    ;)

    Κουράγιο!!!

    Στεφ

     
  • At 7/12/2007 8:23 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Μα καλά, δε σου αρκεί που δε θα ξαναποστάρω για να μη σου τρώω χρόνο; Πάντως πέρα από την πλάκα, αν ήμουν Θεσσαλονίκη μπορεί και να ερχόμουν να έβαζα ένα χεράκι...;)

     
  • At 7/12/2007 10:30 PM, Blogger cindaki said…

    Πόσο σε ζηλεύω...

    Δεν μπορείς να φαναστείς πως περιμένω την στιγμή που θα μπορώ να μείνω μόνη μου...

    Να περνάς καλά!

     
  • At 7/12/2007 11:09 PM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    καλο κουραγιο.εγω τον αυγουστο βαζω μπρος...

     
  • At 7/13/2007 12:58 PM, Blogger periergi said…

    Μην αγχώνεσαι δεν θέλει κόπο, θέλει χρόνο....8 περίπου μήνες μετά την εγκατάσταση στο νέο-κοινό μας σπίτι και ακόμα είμαστε σε φάση αναζήτησης..
    Είμαστε και τελειομανείς, πώς να το κάνουμε;;;

     
  • At 7/13/2007 1:58 PM, Blogger Gogo said…

    Megeies Megeies!!!

    Na kaneis party - opening, na mas kaleseis, na anevoume gia sk, na mas filokseniseis kiolas, na sta kanoume skata kai na ksanametakomiseis!
    A kai na katseis na se poume kai mala..a sto telos! xixi!!!

     
  • At 7/13/2007 3:50 PM, Blogger snikolas said…

    Cinestef, ξέρεις πως θα το διαβάσω το post σου αλλά μάλλον το βλέπω για Δευτέρα!!!

    Σπιτόγατε, αν ήσουν Θεσσαλονίκη πιστεύεις πως θα σε άφηνα χωρίς δουλειές; Μπα… δεν παίζει το σενάριο! :)

    Sofi-k, μη στεναχωριέσαι θα έρθει η στιγμή.

    Onomatodosia, ρε συ μέσα στον καύσωνα… εσύ είσαι ήρωας ρε παιδί μου.

    Periergi, 8 μήνες; Να μην αγχώνομαι δηλαδή! Ναι ρε γμτ τα θέλω και εγώ τέλεια.

    Gogo, όποτε θέλεις έλα. Αλλά οι ζημιές πληρώνονται δια λιθοβολισμού σε δημόσιο χώρο. :p

     
  • At 7/13/2007 7:04 PM, Blogger Grimdal said…

    Μωρέ, ας μετακόμιζα+εγώ+ας μη το ολοκλήρωνα ποτέ! (όχι ότι δεν θα με έτρωγε ακόμη+η παραμικρή ανολοκλήρωτη λεπτομέρεια αλλά λέμε τώρα!)

    Καλορίζικο το νέο σπιτικό+μόνο ευτυχισμένες στιγμές να ζήσεις μέσα του.

    Υ.Γ. Πάντως δεν φταίμε εμείς που νομίζαμε ότι ήσουν διακοπές, η καλή παρέα φταίει που βγαίνει+postαρει ότι ήταν μαζί σας στην Ουρανούπολη, 'ντάξ; Άντε!

     
  • At 7/13/2007 7:08 PM, Blogger Grimdal said…

    Υ.Γ. 2 - +δεν φτάνει που το postάρει, ανεβάζει+υποβρύχιες φωτογραφίες! Έλεος δηλαδή, κάποιοι από εμάς είναι ακόμη εντός των τοιχών+εργάζονται τρελλά ωράρια!

     
  • At 7/13/2007 9:41 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    λοιπόν το κλείνουμε: εγώ το βάψιμο εσύ τα ψαράκια, πάει;

     
  • At 7/14/2007 5:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    συγγνωμη τι το σπουδαιο εχει αυτο το μπλογκ και το σχολιαζετε τοσοι πολλλοι;;;

     
  • At 7/14/2007 11:24 AM, Blogger mad2luv said…

    ελπιζω να εχεις τελειωσει και να απολαυσεις το σπιτακι σου...καλοριζικο...πολυ ωραιοοοοοοοοο!!!βλεπω και ωραια μεγαλα στρωματα!!!!χιχιχιχι!!!!

     
  • At 7/14/2007 12:07 PM, Blogger Σοφία said…

    Άμα τελειώσεις με το καλό, έρχεσαι να βάψεις και το δικό μου;

     
  • At 7/14/2007 2:18 PM, Blogger hopkins said…

    Κουράαααααααγιοοοοοοοοοοο

     
  • At 7/14/2007 4:44 PM, Blogger m@ri@ said…

    καλό κουράγιο στη μετακόμιση.Το καινούργιο σπίτι όμως είναι αλλιώς.

     
  • At 7/14/2007 6:16 PM, Blogger nakupenda said…

    Μεγειά το νέο σπίτι! Κι εγώ ζηλεύω ;)

     
  • At 7/14/2007 9:58 PM, Blogger alienlover said…

    ante kaloriziko!!! :)

    ematha tha ertheis athina????
    pote poulaki moy? pare kana til eeee !!!!

     
  • At 7/16/2007 9:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    Έλα μου ντε ανήσυχε.,
    Χάλια το μπλογκ σου Νικόλα μου, χάλια.

     
  • At 7/16/2007 9:55 AM, Blogger snikolas said…

    Grimdal, κάνε λίγο υπομονή, φαντάζομαι σε λίγο θα είσαι και εσύ σε διακοπές εντός ολίγων ημερών.

    Blueprints, τώρα που τελείωσα ρε απατεώνα; Πάει όμως για την επόμενη φορά!

    Anisixos, αφού δεν σου αρέσει γιατί κάνεις comment; Μπορείς απλά να μην το διαβάζεις και να μην το σχολιάζεις. Απλά πράγματα.

    Mad2luv, επ, το βλέμμα σου στα στρώματα αμέσως βλέπω έπεσε! Θα πας μπροστά εσύ παιδί μου!

    Σοφία, αν πληρώνεις τα έξοδα μετακίνησης!

    Hopkins, ευχαριστώ φίλε.

    M@ri@, πράγματι το καινούργιο είναι αλλιώς.

    Nakupenda, ευχαριστώ, δεν έχει τίποτα για να ζηλέψεις, μια απλή γκαρσονιέρα είναι.

    Alienlover, ω ναι θα κατέβω Αθήνα σε μερικές μέρες. Για 1 και μοναδική εμφάνιση. Να δω τι θα πρωτοπρολάβω να κάνω!!!

     
  • At 7/18/2007 12:11 PM, Blogger kat. said…

    τέτοια εποχή, ένα χρόνο πριν βρισκόμουν στην φάση που έφευγα! αλλά..
    ..και όμως είμαι ακόμα εδώ/
    και αυτό το καλοκαίρι..

    κτλ..

     
  • At 7/19/2007 2:03 PM, Blogger Blogaki said…

    Τελευταία και καταϊδρωμένη αλλά ήθελα να σου πω Καλό Κουράγιο και Καλορίζικο και τι Καλά να περνάς εκεί μέσα και Καλό Καλοκαίρι και όλα Καλά!!
    Μες την καλοσύνη είμαι σήμερα..να το κοιτάξω! :)

     
  • At 7/20/2007 2:44 PM, Blogger alienlover said…

    μια προσκληση σε περιμένει.....

     
  • At 7/21/2007 1:08 PM, Blogger daydreamer said…

    Δεν μπορω να καταλάβω τι είναι το υπόστρωμα και νοιώθω χαζή!είναι κατι αντι για κρεβάτι?Πάντως υπάρχει και η στρωματσάδα!!

     
  • At 7/21/2007 1:30 PM, Blogger snikolas said…

    Κατ. Φαντάζομαι θα γίνει και αυτό. Μη στεναχωριέσαι. Υπάρχουν χειρότερα πράγματα.

    Blogaki, thanks! Ναι ναι να το κοιτάξεις! :)

    Alienlover, μα δε με λυπάσαι καθόλου;

    Daydremar, Είναι ακριβώς αυτό που βλέπεις στην φωτογραφία. Η διαφορά με το στρώμα (που θα πρέπει να βάλω από πάνω) είναι πως στις πλευρές του έχει ξύλο (από μέσα). Φυσικά παίρνει και μεταλλικά πόδια. Η επιλογή ενός τέτοιου πράγματος έγινε για 2 λόγους. Ο 1ος είναι πως υπάρχει έλλειψη χώρου, και ο 2ος πως σε όποιο super wow ξενοδοχείο 82 αστέρων και να έχω πάει έχουν υιοθετήσει αυτή την λύση. Και η αλήθεια είναι πως σε συνδυασμό με ένα σκληρό στρώμα κάνεις φανταστικούς ύπνους!

     
  • At 7/21/2007 2:08 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    πωπω ρε φίλε, αυτό δεν είναι μετακόμιση θρίλερ σκέτο είναι, τι στο καλό queen size bed διάλεξες ή η πολυκατοικία είναι για Φιλιππινέζους;

     
  • At 7/21/2007 4:41 PM, Blogger MTdoggie said…

    θελω να κανω ενα σχολιο συμπαραστασης αλλα δε μου βγαινει με τιποτα,σε λυπαμαι.βαριεμαι μεχρι θανατου τα ψωνια γενικως αλλα τα ψωνια για ειδη σπιτιου τα βαριεμαι μεχρι θανατου στο τετραγωνο!!!ελπιζω να τελειωσουν συντομα τα βασανα σου!!

     
  • At 7/22/2007 2:57 AM, Blogger Unknown said…

    μήπως να κρατήσεις το στρώμα και να αλλάξεις ξανά σπίτι/πολυκατοικία;;;;

    Καλά μη βαράς, μια πλάκα έκανα...
    μεγειά...

     
  • At 7/22/2007 6:53 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    φίλε νικόλα, μήπως είσαι λίγο γκαντέμης;; μήπως εισαι αυτός που έκαωε το πράκτικερ για ανάλογους λόγους;;; :) :) :)

     
  • At 7/23/2007 9:24 AM, Blogger billzouk said…

    πω, πω, μου θυμισες τωρα το θριλερ που ειχα περασει οταν μετακομισα στο σπιτι που μενω τωρα. Δεν περνουσε ο καναπες απο την πορτα. Ουτε απο την ταρατσα, ουτε απο την απο κατω, ουτε μπορουσε να τον ανεβασει γερανος. Επιπλεον, μου βγηκε η ψυχη να τρεχω σε μαραγκους, για να φιλοτιμηθει καποιος να μου τον ανοιξει, να μπει και να τον ξαναδεσει (ξυλινος καναπες) και κανεις δεν το τολμουσε, γιατι φοβοταν μην χαλασει το υπεροχο κομματι (!)
    Τρεις μηνες ο καναπες ηταν εξω απο την πορτα μου σε ορθια σταση και συγχρονως δεν μπορουσα να φτιαξω και το υπολοιπο σπιτι (πλην κουζινας-μπανιου) για να περασει ο γαμημενος καναπες. Τελικα βρεθηκε ο μαστορας που το εκανε, αλλα στο μεταξυ εμενα ειχαν γινει τα νευρα μου τσαταλια. Τρεις μηνες ζουσα αναμεσα σε κουτες. (τραυμα μου εμεινε)

     
  • At 7/23/2007 10:37 AM, Blogger Tanila said…

    Γι'αυτο παίρνεις έπιπλα σε ΜΙΚΡΕΣ διαστάσεις και από το ΙΚΕΑ.
    Π.χ. κρεββάτι 1,40 και όχι 1,60 και καναπέ που να λύνεται.
    Τσαπρρρρρ που μου θες και ινδικά έπιπλα, Μπίλι. Εϊχες και στο χωριό σου τέτοια;

     
  • At 7/23/2007 11:16 AM, Blogger m13 said…

    pw pw ρε νικόλα, ο καλύτερος μπλόγκερ είσαι μου φαίνεται :)
    χαχαχα

    με γειές το σπίτι :)!!!

     
  • At 7/23/2007 12:26 PM, Blogger patsiouri said…

    H mtdoggie είναι το alter ego μου, μισώ οτιδήποτε έχει σχέση με επίπλωση και διακόσμηση σπιτιού..ει δυνατόν θα προσλάμβανα κάπιον για να το κάνει, το τελευταίο μπλουζάκι που τύπωσα ήταν τον Οκτώβρη που μετακόμισα κι εγώ..έγραφε πάνω "ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΝΙΟΥ ΔΕ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ>>>"

    και το βρήκα έτοιμο, το έχω δεί να το φορούν πολλά αδέρφια...

     
  • At 7/23/2007 12:47 PM, Blogger billzouk said…

    Μην κοιτας τανιλα που εσυ εισαι χομπιτ και κανεις μετακομιση και με σμαρτ. Εμεις εχουμε προβληματα.

     
  • At 7/23/2007 12:58 PM, Blogger MTdoggie said…

    @patsiouri οταν θα ερθει η στιγμη(στο μακρινο μελλον) να μετακομισω θα σε φωναξω οχι για να βοηθησεις με την μετακομιση ,αλλα για να τυπωσουμε μπλουζακια!!!

     
  • At 7/23/2007 3:38 PM, Blogger AVRA said…

    Kαταρχην , καλοριζικο, αν και καθυστερημενα...

    κατα δευτερον τι να πω τα 'παν οι αλλοι :-)))))))))))))))))

     
  • At 7/23/2007 5:17 PM, Blogger Καπετάνισσα said…

    Μήπως κανά ευχέλαιο, κανά ξόρκι, κάτι;
    Λέμε τώρα...
    :)

    Καλοστεριωμένος!
    (Κι έυχομαι το στρώμα να σε... αποζημιώσει)

     
  • At 7/23/2007 7:33 PM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, queen sized bed δεν χωράει στην τρύπα που νοίκιασα ούτε με σφαίρες. Ένα απλό 1.40χ2.00 είναι αυτό που διάλεξα.

    Mtdoggie, ρε λες να κάνουμε κανένα fan club αυτών που βαριούνται τις μετακομίσεις;

    Narita, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα!

    Yo!reeka, μάλλον έτσι φαίνετε αλλά μη το πεις στην trilian γιατί θα έχουμε μπλεξίματα!!!

    Billzouk, μεγάλη παπάρα έφαγες και εσύ βλέπω. Τελικά πρέπει να το κάνει κάποιος επάγγελμα τις μετακομίσεις. Όχι μόνο την μεταφορά των επίπλων, αλλά όλα! Να μπαίνεις στο καινούργιο σου σπίτι και να σου έχουν βάλει ακόμη και τα βρακιά σου στο συρτάρι!

    Tanila, το υπόστρωμα είναι 1.40χ2.00. δεν χωράει μεγαλύτερο όσο και να το θέλω!

    Μ13, γιατί ρε με κοροϊδεύεις; :p ευχαριστώ για τις με γειές.

    Patsiouri, δηλαδή να σε βάλω στο fan club οπωσδήποτε έτσι;

    Billzouk, χωρίς να θέλω να αρχίσουμε καυγά, τα hobbit είναι πολλές φορές συμπαθητικά! Η tanila είναι;

    Mtdoggie, να κάνετε και για μένα τέτοιο μπλουζάκι!

    Avra, ευχαριστώ!

    Καπετάνισσα, και εγώ εύχομαι το στρώμα να με αποζημιώσει… ;)

     
  • At 7/23/2007 9:33 PM, Blogger mad2luv said…

    σημασια εχει να παρεις το κρεβατι..ολα τα ααλα τα βρισκουμε..

     
  • At 7/23/2007 10:41 PM, Blogger Sophia said…

    Η λύση για σένα είναι να πάρεις κουρτίνες που να έχουν πάνω αυτοκίνητα, τραπεζάκι σε σχήμα φιλμ φωτογραφικής μηχανής και αν υπάρχει βιβλιοθήκη-βατραχοπέδιλο, είσαι κομπλέ!! Βρε, μήπως να μετακόμιζες σε σκάφος? Πάρε ένα τεράστιο ιστιοπλοϊκό, βάλτο στη μαρίνα της γειτονιάς μου στη Θεσσαλονίκη, και όλα τέλεια!
    ;-D

     
  • At 7/24/2007 9:39 AM, Blogger YO!Reeka's said…

    χα χα χα χα προαγωγή στη σουηδία!! ωραίος! αντε να ξοφλήσεις ρε φίλε να μπεις σε μια σειρά!

     
  • At 7/24/2007 10:00 AM, Blogger Tanila said…

    Ωραία, τώρα θα σου πω την ιστορία με το δικό μου στρώμα τυχεράκια.
    Λοιπόν αγγαρεύω φιλικό ζευγάρι και πάμε να πάρουμε πράγματα για το δικό ΜΟΥ σπίτι από το ΙΚΕΑ. Φυσικά το στρώμα πάει με μεταφορική αλλά έχω σημειώσει λάθος διαστάσεις στο μπλοκάκι και το καταλαβαίνω μέρες ΑΦΟΥ το έχω παραλάβει και έχω στήσει κρεββάτι.
    Αγγαρεύω λοιπόν τον αδερφό Ζουκ (γι'αυτό με έχει άχτι ο Μπίλλης) που έχει φορτηγάκι και το επιστρέφουμε ΜΟΝΟΙ μας και ΜΟΝΟΙ μας παίρνουμε το σωστό. Να 'ναι καλά το παιδί. Πολύ καλό παιδί, όχι σαν τον αδερφό του.

     
  • At 7/24/2007 10:07 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    απο την aegean σε στειλαν μπισκοτακια! αντε να δουμε τι θα σε στειλουν απο την ikea!!!!

    καφεεεεεεεε!!!!!!
    :)))))

     
  • At 7/24/2007 11:47 AM, Blogger Ε.Α. said…

    na mou peis ti xrwmata epikratoun sto diamerisma, gia na ferw antistoixo "Kaloriziko to neo spiti" present!

    kaloriziko!!! :-)

     
  • At 7/24/2007 12:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Και συνεχιζω την ιστορια της τανιλας.
    Αφου λοιπον την βοηθησε, πως μας το ξεπληρωσε, νικολα μου;
    Με τις γαριδες με φετα!
    Αυτο ηταν το ευχαριστω!!!

     
  • At 7/24/2007 3:37 PM, Blogger jul said…

    Α ρε Νικόλα...Εχω λιώσει στο γέλιο...ειδικά στο σημείο με τα βελάκια.......
    λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

     
  • At 7/24/2007 6:09 PM, Blogger snikolas said…

    Mad2luv, με αυτή την λογική ξεκίνησα αλλά μέχρι να τελειώσω το κρεβάτι με βλέπω να έχω τελειώσει το υπόλοιπο σπίτι!

    Sophia, αν σου πω πως το όνειρο είναι να μένω σε τεράστιο σκάφος θα με πιστέψεις;

    Yo!reeka, ξοφλημένα τα έχω. Αλλά σε σειρά δεν με βλέπω να μπαίνω.

    Tanila, τώρα το παζλ μπαίνει σε μια λογική σειρά! Τώρα καταλαβαίνω την λάσπη και τα βρωμερά ψέματα που εξαπολύουν εναντίον σου!

    Βασιλική, αν στείλουν κάτι από την ΙΚΕΑ θα είναι σίγουρα το φέρετρο! Με θέλουν νεκρό σου λέω!

    The eppresionist, ακόμη έχω πολύ δρόμο μπροστά μου για να το ολοκληρώσω. Έλα εσύ για καφεδάκι και έλα χωρίς δώρο δε πειράζει.

    Billzouk, σύμφωνα με τα λεγόμενα της τανίλα, ΕΣΥ δεν ήσουν κατά την μεταφορά του κρεβατιού αλλά ο bro σου! Άρα… αν είναι έτσι όπως τα λέει η τανίλα (βλέπεις αφήνω περιθώριο) εσύ απλά εμφανίστηκες για φαγητό μόνο και την πάτησες!

    Jul, είναι να μη γελάς; :) χαίρομαι που το διασκεδάζεις.

     
  • At 7/24/2007 6:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Είσαι ΜΕΓΑΛΟ όργιο τελικά...;ppp

    (ψιτ!..σφύρα εσύ και σού'ρχομαι με μια αγκαλιά μαχαιροπίρουνα!!;)))

     
  • At 7/24/2007 6:50 PM, Blogger mad2luv said…

    ααα,μπραβο...αντε και με ενα στρωμα....ευη σ'αγαπωωωω....μου λειπειειειειειειεις....ασχετο.

     
  • At 7/24/2007 7:32 PM, Blogger billzouk said…

    Α, ρε τανιλα που σου χρειαζεται!
    Και μετα θα λες "μου τα λεγες βασιλακη, αλλα δεν ακουγα" ομως θα ναι αργα!

     
  • At 7/25/2007 1:49 AM, Blogger Σοφία said…

    Καλή επιτυχία με το στρώμα!

     
  • At 7/25/2007 11:30 AM, Blogger alienlover said…

    ohi de se lupamai katholou. oute sto elahisto.
    strwsou kai grapse!!

     
  • At 7/25/2007 11:40 AM, Blogger alienlover said…

    perimeneis episkepseis e?? hehehee mi mou les tetoia , giati voudapesti thessaloniki einai 1 wra kai 10 lepta. tipota, ena tsigaro dromos. beware!!!!

     
  • At 7/25/2007 1:03 PM, Blogger Gogo said…

    Αχ τι τραβάαας!!

    Καλά, όταν στο φτιάξουν εντελώς, να ξαπλώσεις για καμιά βδομάδα και να μη σηκώνεσαι με τίποτα!

     
  • At 7/25/2007 4:53 PM, Blogger tzo said…

    Έλα έλα, θα περάσει! είναι ωραίες οι μετακομίσεις!!!
    Άντε καλή αρχή στο νέο σπιτικό!!!

     
  • At 7/25/2007 5:01 PM, Blogger snikolas said…

    Evelina_z13, αυτό τόσο καιρό έπρεπε να το ξέρεις!

    Mad2luv, ε αφού την αγαπάς μπορείς και να την πάρεις!!! :)

    Billzouk, φίλε μου σ’ ακούω. Όπως είπα και στο προηγούμενο comment αφήνω κάποια περιθώρια λάθους μου!

    Σοφία, ευχαριστώ! :)

    Alienlover, όποτε θέλεις έλα.

    Gogo, καλά θα ήταν να ξάπλωνα για καμιά εβδομάδα! Λέω να το κάνω για 1 μήνα!!! :)

    Allitnil, το ξέρω πως θα περάσει και για αυτό δεν έχω παραδώσει το πνεύμα ακόμη.

     

Post a Comment

<< Home