some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, July 25, 2007

Νυφικό = Jedi

Έως τώρα ποτέ δεν κατάλαβα την τρέλα που έχουν οι γυναίκες με τα νυφικά. Πάντα θεωρούσα πως υπάρχουν γυναίκες, που δεν ήταν και τόοοοσο fan της όλης ιστορίας. Πχ. όπως η αδελφή μου που ποτέ της δεν έδειξε την παραμικρή ευαισθησία πάνω στο θέμα νυφικό. Πόσο πολύ πλανιόμουν!

Για να καταλάβω την τρέλα που επικρατεί γύρω από το νυφικό έλαβαν χώρα δύο γεγονότα. Το πρώτο γεγονός, είναι η αποκάλυψη της αδελφής μου πριν από μερικούς μήνες πως ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα φορέσει νυφικό, όπου φυσικά εγώ έπεσα από τα σύννεφα διότι πάντα πίστευα πως ποτέ δεν θα την ένοιαζε κάτι τέτοιο. Το δεύτερο γεγονός, η συζήτηση που είχα με το loukoumaki αποκαλύπτοντας της το σοκ που έπαθα όταν είδα την χαρά της αδελφής μου που θα φορέσει νυφικό.

Για να ξεκαθαρίσω το θέμα, η αδελφή μου είναι παντρεμένη από πέρυσι. Παντρεύτηκε τον εκλεκτό της καρδιάς της με πολιτικό γάμο και ήξερε-ξέραμε πως θα ακολουθήσει και θρησκευτικός αργότερα. Άρα, δεν έχει να κάνει η τρέλα με το επιτέλους βρήκα κάποιον κτλ κτλ. Είναι το νυφικό που κάνει την διαφορά! Αυτό είναι που δεν μπορούσα να καταλάβω μέχρι να το συζητήσω με το loukoumaki και να μου δώσει τα φώτα της.

¨Για να καταλάβεις πόση σημασία έχει για εμάς το νυφικό, φαντάσου πως έχεις μία μέρα στην ζωή σου που μπορείς να γίνεις Jedi. Όχι απλά να ντυθείς Jedi και να είναι καρναβάλια η να σε κοροϊδεύουν όποιοι σε βλέπουν. Φαντάσου, πως όχι μόνο θα ντυθείς Jedi, αλλά και όλοι θα έρθουν να σε δουν και να σε θαυμάσουν. Να σου πουν πόσο σου πάει η στολή και πόσο μάγκας πρέπει να είσαι! Και όλα αυτά έχεις μόνο μια μέρα, η μερικές ώρες για να το ευχαριστηθείς στην ζωή σου.¨


Αυτό ήταν! Άπλετο φως στα σκοτεινά μυστήρια του γυναικείου ψυχικού κόσμου χύθηκε για μια και μοναδική φορά μπροστά μου. Ναι, είναι αλήθεια πως είμαι από αυτούς που ποτέ τους δεν κατάλαβαν τις γυναίκες. Αλήθεια σας λέω, προσπάθησα μάταια πολλές φορές αλλά… μάταια. Τουλάχιστον σε αυτό το θέμα όμως, επιτέλους κατάλαβα!

Αυτή την Παρασκευή, θα παραδώσω την αδελφή μου στα σκαλιά της εκκλησίας. Ελπίζω ο master Yoda να εγκρίνει το νυφικό και να της δώσει το καλύτερο φωτόσπαθο που έγινε ποτέ. May the force be with you!

50 Comments:

  • At 7/25/2007 5:15 PM, Blogger Natassa said…

    εγώ πάλι είχα τόση έννοια με το νυφικό που πήγα σε ένα οίκο νυφικών τους είπα τι ακριβώς θέλω,
    απ: ναι εχουμε κάτι τέτοιο
    εγώ: σε χρώμα τάδε
    αυτή : ναι
    εγώ: μπορώ να το δοκιμάσω?
    αυτή: ναι
    ...ααα τι ωραία μου κάνει
    εγώ: ποια είναι η καλύτερη τιμή μετά από παζάρι?
    αυτή:(... με γέλια) καλά σοβαρά μιλάτε, δεν θέλετε να δείτε και κάτι άλλο ?
    εγώ: οχι δεν θέλω, αυτό μ αρεσει μου ήρθε κουτί θέλω να το πάρω και να φύγω διότι έχω και δουλειές
    αυτή: επειδή δεν μας απασχολήσατε καθόλου και επειδή είναι η πρώτη φορά που μας τυχαίνει τέτοια πώληση
    εμ.. πως θα πληρώσετε?
    εγώ : μετρητά
    αυτή: πολύ ωραία θα σας κόψουμε 450 , η ώρα η καλή ευχαριστούμε κλπ κλπ
    .........
    οπότε μάλλον υπάρχουμε ως περίπτωση
    αλλα είμαστε λίγες :)

     
  • At 7/25/2007 6:42 PM, Blogger Provato said…

    τι λες τώρα. ...είναι πασίγνωστη η δύναμη του νυφικού σαν concept.

    είναι τόσο μεγάλη που μέχρι και παλικάρια σαν τα κρύα τα νερά, μέχρι εκεί πάνω, ονειρεύονται να φορέσουν...

    και δεν υπερβάλλω καθόλου - αν δεν σε λυπόμουν και δεν ήθελα να καπελώσω το post σου με ένα σχόλιο, θα σου διηγούμην μία ιστορία του απιστεύτου.

    αλλά σε λυπόυμαι και δεν θέλω να καπελώσω το post.

    :-) μπε όπως πάντα!

     
  • At 7/25/2007 6:56 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    η ώρα η καλή λοιπόν στην Όλια, αν και ήδη το ρυζάκι της το 'φαγε, να δούμε ποιος θα σε κρατήσει μακριά από το μπουφέ.
    αν και δεν είχα ποτέ κανένα κόλλημα με τη στολή τζέντι μπορώ να κατανοήσω το θέμα, δεν είναι απλά συμβολικό, έχει να κάνει και με το φρου φρου με το οποίο ανατρέφονται το 98,5% των ελληνίδων (και όχι μόνο)
    ήθελα να πω και κάτι άλλο, αλλα διάβασα το σχόλιο του πρόβατου αποπάνω και με έπιασαν τα γέλια και ξέχασα. έχω ακούσει κι εγώ μια ιστορία τέτοια, για τη λεβεντομάνα κρήτη!

     
  • At 7/25/2007 7:10 PM, Blogger snikolas said…

    Natasa, μόνο 450? Να το πω στην έξυπνη την αδελφή μου… :)

    Provatako, φίλε σου δίνω άδεια να καπελώσεις το post με ότι τρελή ιστορία έχεις να μας διηγηθείς! Φαντάζομαι, έτσι που τ΄ ακούω πως θα πέσει πολύ γέλιο. :)

    Yo!reeka, δεν θα χρειαστεί κανείς να με κρατήσει μακριά από τον μπουφέ γιατί όπως ξέρεις… οι συγγενείς πάνε για φωτογράφηση μετά την εκκλησία οπότε και μέχρι να φτάσω δεν θα έχει μαμ για μένα!

     
  • At 7/25/2007 7:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Η ωρα η καλη και να την χαιρεσαι.
    ΟΜΩΣ
    μαλακιες σου λεει το λουκουμι, για να δικαιολογησει τι κρυβεται πισω απο το νυφικο.
    Πρωτον. Οποια φορα νυφικο ειναι στο απυροβλητο. Δεν θα πει κανεις "πω, πω, χαλια ειναι η νυφη" ακομα κι αν ειναι, διοτι θα τον θεωρησουν σκατοψυχο. Οπως με τα μωρα. Βλεπεις το μωρο της Ροζμαρι και πρεπει να πεις "αχ, τι γλυκο" Αν τωρα ειναι ωραια η νυφη, ουτως η αλλως εκεινη την ημερα θα σκιζει διοτι θα την εχουν φτιαξει σαν να ειναι το φαβορι για το οσκαρ α' γυναικειου ρολου.
    Δευτερον. Το νυφικο δινει δυναμη superhero, φτανει μεχρι να σου πατησει τον καλο και εσυ δεν μπορεις ν' ανταποδωσεις.
    συνεχιζεται

     
  • At 7/25/2007 7:40 PM, Blogger Sophia said…

    Χμ.. τα λες αυτά, γιατί δεν ξέρεις εμένα (τυχερέ....) που χαλαρά προτιμώ να ντυθώ Jedi!!!
    ;-D

     
  • At 7/25/2007 7:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    και συνεχιζω
    τριτον. αποκτα τιτλους ιδιοκτησιας πανω σου και σε οτι εχεις και δεν εχεις.
    τεταρτον, παιζει την σταχτομπουτα εκεινο το βραδυ.
    τελος παντων, αυτο ειναι το ποιντ.
    και σοβαρα τωρα, εμενα δεν με επεισε η εξηγηση.
    Αμα ηταν ετσι θα χαιρομασταν κι εμεις οταν ντυνομαστε φανταροι.
    Εκτος απο ενα 5% εγω δεν ειδα κανεναν να χαιρεται.

     
  • At 7/25/2007 8:57 PM, Blogger kat. said…

    άντε βρε.. και γρήγορα να σε δούμε ή έστω να σε διαβάσουμε ως θείο!!
    μεγάλες στιγμές!



    να ευχηθώ και στα δικά σου; ή η ευχή θα πέσει κάτω;
    (σ.σ. δεν εννοώ με νυφικό! ξέρεις.. με κοστούμι)

     
  • At 7/25/2007 9:22 PM, Blogger Provato said…

    εγώ πάντως τρελλαίνομαι να ντύνομαι φαντάρος (μόνο με τα άρβυλα όμως...) μπεεεε

    χμχμχμ!

     
  • At 7/25/2007 9:27 PM, Blogger toolman said…

    may the force be with your sister!

     
  • At 7/26/2007 12:28 AM, Blogger snikolas said…

    Billzouk, δηλαδή αν είναι σαν τον Ζουγκλάκο η νύφη δεν θα το πει κανείς; Εγώ θα το έλεγα και ας με έλεγαν σκατόψυχο. Τουλάχιστον θα έλεγα την αλήθεια. Αυτό με τους τίτλους ιδιοκτησίας με τρομάζει πάντως!

    Sophia, α μάλιστα, βλέπω είσαι λογικό κορίτσι. :)

    Kat. Ναι πλάκα έχει να είσαι θείος. Χαίρεσαι το παιδί μέχρι να το βαρεθείς και μετά το δίνεις πίσω στους γονείς του. Ναι βρε είμαι μικρός ακόμη για παντρειές.

    Provato, και αν ντύνεσαι έτσι φαντάρος τότε πως θα σου κάνει παρατήρηση ο αξιωματικός πως είσαι ακομβίωτος να σε τιμωρήσει; Ε, μας ξέχασες, περιμένουμε την τρελή ιστορία.

    Toolman, thanks man.

     
  • At 7/26/2007 12:28 AM, Blogger daydreamer said…

    Nα σου πω κάτι?Ούτε και εγω την κατάλαβα αυτήν την τρέλα ποτέ!!Οι νύφες τις πςρισσότερες φορές θέλουν ξεχωρίζουν αλλά η μόδα έχει βάλει έτσι το χέρι της ώστε όλες τελικά να εμφανίζονται μα νυφικό τουρτα-στραπλες!!
    Όπως και να χει να χαίρεσαι την αδελφούλα σου!!Πάντα ευτυχισμένη!!

     
  • At 7/26/2007 2:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    Καλά ε...χαλαρά ντύνομαι Darth Vader και ορμάω!!!Θα κάθεται σούζα μετά;;;

    ;pppppppppppppppppp

     
  • At 7/26/2007 6:22 AM, Blogger MTdoggie said…

    μα νυφικο,νυφικο ρε παιδια το ονειρο καθε γυναικας???-δε μας καταλαβαινω τις γυναικες καθολου!νυφικο και ολη ιστορια που συνεπαγεται το νυφικο,μπομπονιερες,τουλια,λουλουδια και ολα ασορτι μου προκαλουν at least ανατριχιλα!
    παντως να χαιρεσαι την αδερφουλα σου και να θυμασαι οτι σας συνδεουν δεσμοι αιματος,οποτε μην της κρατας κακια που επαθε μια ψυχωση με το νυφικο!!!

     
  • At 7/26/2007 7:18 AM, Blogger €lisavet said…

    Xaxaxa!Πολύ εύστοχο το loukoumaki!

    Να χαίρεσαι την αδελφούλα σου, να'ναι πάντα ευτυχισμένη με τον καλό της!

    ps:το φωτόσπαθο λέει αντί της ανθοδέσμης!!! :)

     
  • At 7/26/2007 7:21 AM, Blogger €lisavet said…

    ps2: εεε, θυμίζει λίγο Uma Thurman βέβαια...! :P

     
  • At 7/26/2007 8:14 AM, Blogger snikolas said…

    Daydreamer, ευχαριστώ. :)

    Evelina_z13, αν ντυθείς γούκι σίγουρα θα κάθεται σούζα!

    Mtdoggie, φαντάσου, αν δεν μπορείς εσύ που είσαι γυναίκα να καταλάβεις τις γυναίκες πόσο μπορώ εγώ.

    €lisavet, λέει το φωτόσπαθο αντί της ανθοδέσμης αλλά όταν κατά το εθιμοτυπικό έρθει η ώρα να το πετάξει προς τις ελεύθερες θα πέσουν κεφάλια!!!!!!! :)

     
  • At 7/26/2007 9:24 AM, Blogger Tanila said…

    Aντε η ιστορία του πρόβατου! Ξεροστάλιασα!

     
  • At 7/26/2007 11:59 AM, Blogger patsiouri said…

    Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω τις γυναίκες πιά!!

    Εδικά αυτό που μετά τον πολιτικό κάνουν και θρησκευτικό γάμο! Σόρι κιόλας αλλά μου φαίνεται τελείως ανούσιο!
    Τον Αυγουστο είμαι καλεσμένη σε ένα τρίο-τελετή που το ζεύγος έχει κάνει πολιτικό εδώ και χρόνια και τώρα κάνουν θρησκευτικό +τις 2 βαφτίσεις! Ο.κ μέχρι εκεί, αλλά επειδή τηρούν τα έθιμα λέει, θα κάνουν και το φρικιαστικό κρεβάτι!!!

    Αν είναι δυνατόν!

    Και τώρα σε παντρεμμένους με παιδιά τί να πετάξεις πάνω στο κρεβάτι, καπότες??????

    Όσο για τό νυφικό, άν θές να λάμψεις υπάρχουν άπειροι τρόποι, ένα υπέροχο λευκό φορεμα δημαρχείου και λουλουδάκια στα μαλλιά +ένα υπέροχο ταξιδάκι με τα χρήματα που θα ξοδέψεις για τη μαλακία!!

    Παρα ταύτα όμως, περί ορέξεως...γι αυτό το νού σου να είσαι κι εσύ ένας κούκλος για να μή χαλάσεις τη φωτογραφία!!

    Να σας ζήσουν!!!!!

    Και γρήγορα ανηψάκια πές τους να έχεις να μας γράφεις!!!!

    Και στις χαρούλες σου!!!( έχεις να τ'ακούσεις...σε προετοιμάζω!)

     
  • At 7/26/2007 12:13 PM, Blogger MTdoggie said…

    εχεις προσκληση στο βλογι μου:))))) αν δεν προλαβαινεις ή βαριεσαι ειναι απολυτως κατανοητο και στη θεση σου θα εκανα πως δεν το διαβασα ποτε αυτο το comment!!

     
  • At 7/26/2007 12:34 PM, Blogger Gogo said…

    Ολες τις ευχές για τη sisterrr! Χιχι!

    Είναι απλό, είναι η μια μέρα σου να γίνεις η πριγκίπισσα του παραμυθιού! Τι jedi και φωτόσπαθα με λέτε!

    Αντε, και στα δικά σου! Όχι τα νυφικά!! χοχο! εκτός και αν τα κάνεις κέφι!

     
  • At 7/26/2007 12:40 PM, Blogger uncle said…

    Θα ήθελα πάρα πολύ να συμμετάσχω και γω στην ωραία κουβεντούλα, αλλά αν πω τη γνώμη μου, θα με κυνηγούν και θα με αφορίσουν οι:

    Μάνα μου (πρώτη και καλύτερη)
    όλες οι γένους θηλυκού που σε διαβάζουν και γράφουν.
    ο Πάπας,
    ο Μανάβης της γειτονιάς,
    η Θεία Κούλα (την οποία σκέφτομαι να μην καλέσω καν όταν έρθει ο καιρός (αμήν και πότε!!)
    ο avessalom που παραείναι θρήσκος σε αυτά τα θέματα....

    και πάει λέγοντας

     
  • At 7/26/2007 1:32 PM, Blogger snikolas said…

    Tanila, παίζει και να μη μας πει τίποτα η θέλει να μας κρατήσει σε αγωνία!

    Patsiouri, πολύ φοβάμαι πως θα ακούσω ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ την Παρασκευή.

    Mtdoggie, μα πραγματικά κανείς δεν με λυπάται. Έχω την εντύπωση πως από την στιγμή που είπα πως τρέχω σαν τον Βέγγο όλοι με καλούν σε κάποιο παιχνίδι!!! :p

    Gogo, thanks. Έτσι όπως με κόβεις πως το βλέπεις; Να θέλω να βάλω νυφικό; Έλεος!

    Unclejack, έχω την υποψία για αυτά που εννοείς. Καταλαβαίνω… omerta!

     
  • At 7/26/2007 5:05 PM, Blogger Grimdal said…

    Με το καλό να κάνεις την παράδοση, βίον ανθόσπαρτον (ξανά) στην αδερφή σου. +με το καλό να κρατήσεις ανεψούδι στην αγκαλιά σου, (χαζοθείος πάντως θα γίνεις σίγουρα!)

    Υ.Γ. Μη προσπαθείς να καταλάβεις τις γυναίκες. Κάθε μια έχει+τη δική της κοσμοθεωρεία περί πάντως επιστητού!

     
  • At 7/26/2007 8:56 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    κοίτα, αν καταλάβαινες και το θέμα γυναίκας - νυφικού μάλλον θα είχες πρόβλημα, και σαφώς μη δίνεις σημασία σε σχόλια τύπου προβάτου-γιωρίκα και λοιπών ρεμαλιών (και εμού συμπεριλαμβανομένου βεβαίως), με το καλό πάντως και βίον ανθόσπαρτον

     
  • At 7/26/2007 9:16 PM, Blogger tzo said…

    Χαχαχαχα! τέλεια απάντηση, πράγματι έτσι είναι!
    Το φόρεμα θυμίζει λίγο πολύ όλα εκείνα τα παραμύθια που ακούγαμε μικρές, πριγκίπισσες, νεράιδες...... και μπορείς να το κάνεις χωρίς να είναι καρναβάλι!

     
  • At 7/27/2007 9:26 AM, Blogger Crucilla said…

    Και στα δικά σου βρε, με το καλό να σε δούμε Τζένται πλάι στην Πρίνσες Λεία...

     
  • At 7/27/2007 9:37 AM, Blogger snikolas said…

    Grimindal, ευχαριστώ για τις ευχές σου. Ναι, νομίζω θα παραιτηθώ από το να ψάχνω την λογική πίσω από τις γυναίκες.

    Blueprints, άρα καλά κάνω και δεν καταλαβαίνω. Ευχαριστώ. :)

    Allitnil, επιτέλους και μια γυναίκα που συμφωνεί!!!

    Crusilla, θα αργήσω ακόμη… αλλά ευχαριστώ. Και στα δικά σου βρε!

     
  • At 7/27/2007 9:42 AM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Άσε, θα κρατήσω εγώ τα σκύπτρα. Δε θα φορέσω νυφικό, δε θα φορέσω νυφικό, δε θα φορέσω νυφικό!!!

     
  • At 7/27/2007 11:50 AM, Blogger mad2luv said…

    και εγω δεν εχω τετοια μουρλα με τα νυφικα,αλλα αρχισε το καμπανακι να χτυπα οταν πηγε με την ξαδερφη μου να παρει νυφικο(παντρευεται συντομα.)Της δινει να δοκιμασει και πεπλο..Το οποιο ΔΕΝ παει σε ολες...Παρολο που ειναι πολυ ομορφη δεν της πηγαινε.."Μπορω να το δοκιμασωωωω?"ρωταω,και την επομενη στιγμη βρεθηκα με ενα απιστευτο τουλινο πεπλο με διαμαντακια τριγυρω..."αααα...ποσο σου παειειειει!!!"λεει η κυρια με τα νυφικα...Κοιτιεμαι στον καθρεφτη...Και οντως παιδια...ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΛΕΕΙΝΑΑΑΑ!!!!ΧΑΧΑΧΑ!!

     
  • At 7/27/2007 12:23 PM, Blogger alienlover said…

    ela re Nikola... ego pernaw apekso apo oiko me nufika kai allazo pezodromio... iouuuuuu ase pou einai treli kitsaria tetoio dantelomani kai froufrou .. gia na katalaveis poso mou aresei i oura..... panta euhomoun na paw se ena gamo, i nufi na ehei mia ekklisia nufiko kai na pesei na tsakistei.

    to mono gluko stin oli ipothesi einai oti esu tha paradwseis tin adelfoula sou stin ekklisia. thats it.

     
  • At 7/27/2007 5:02 PM, Blogger Cinestef said…

    Hello brother of the bride!
    Να υποθέσω ότι θα διαβάσουμε ανάλογο ποστ με το δικό μου για τον γάμο της σίστερ;
    Επίσης, η δική μου, τρομάρα της, δεν μπορούσε να πάει να φορέσει οπιοδήποτε νυφικό... οοοο νοοοοοο! Έπρεπε να κάτσει η μάνα μου να της πλέξει ένα με το βελωνάκι! 6 μήνες μαρτύριο!
    Πάντως, όυτε κι εγώ τις καταλαβαίνω σε κάτι τέτοια... Οϊμέ!

     
  • At 7/28/2007 3:15 AM, Blogger Σοφία said…

    Τα ωραιότερα νυφικά είναι τα κοκκινο-χρυσά που φοράνε οι Κινέζες. Άσχετο.

    Είναι λίγο αργά για να σου ευχηθώ με το καλό, οπότε θα πω μόνο και στα δικά σου!

    @ Natassa: Μ' αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι :-)

     
  • At 7/28/2007 12:46 PM, Blogger jul said…

    Σήμερα που κομεντάρω, ήδη θα έχει τελεστεί το γεγονός...
    Παντως το θεμα ειναι πως ΠΟΤΕ δεν προκειται να καταλάβεις τις γυναίκες...

    Νυφικό ήθελα να βάλω μικρή...μέχρι τα 22...μετά καταλαβα τι απατεωνιά μεγάλη ειναι ο γάμος και πως ειναι μόνο ξεπαραδιασμα...οπότε θα αρκεστώ στο να ντίσω την αδερφούλα μου νύφη :Ρ:Ρ:Ρ

    ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!!

     
  • At 7/28/2007 1:36 PM, Blogger snikolas said…

    Θεριό ανήμερο, και όταν θα παντρευτείς τι θα φορέσεις;

    Mad2luv, lol, αν είναι να σου πάει ελεεινά, τότε πρέπει να φορέσεις ένα το συντομότερο!!!

    Alienlover, είναι λογικό να αλλάζεις πεζοδρόμιο. Είσαι μικρό ακόμη! :)

    Cinestef, 6μήνες; Πω ρε μάνα μου ζημιά που έπαθε η γυναίκα.

    Σοφία, δεν έχω δει ποτέ κινέζικο νυφικό. Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές, και στα δικά σου. Επίσης… αν όλες οι γυναίκες σκεφτόταν σαν την Νατάσσα σκέφτεσαι πόσο λιγότερο θα κόστιζαν τα νυφικά; Πρέπει να οργανωθείτε ρε κορίτσια!

    Jul, ναι το γεγονός τελέστηκε, είμαι με ελάχιστο ύπνο και κουτουλάω από την νύστα. Μόνο την αδελφή σου θα ντύσεις; Εσύ τι θα βάλεις στον γάμο σου; Και στα δικά σου! :)

     
  • At 7/28/2007 5:18 PM, Blogger Psipsinel said…

    na sou zisi!

     
  • At 7/30/2007 12:21 PM, Blogger jul said…

    Γιατί είπα πως θα παντρευτώ??? απαπαπαπαπαπααπαπα....για να πληρώνω μετά δικηγόρο για το διαζύγιο??? Καλά ειμαι έτσι!!!!

     
  • At 7/31/2007 12:09 AM, Blogger Cinematia said…

    Νομίζω Νικόλα ότι by now είδες την αδερφούλα σου νυφούλα γιατί η Παρασκευή πέρασε.Να τους χαίρεστε!Μάλλον μια συγκίνηση θα την ένιωσες...
    Να σου πω,ακόμη και εγώ,μιλώντας ως γυναίκα δεν μπορούσα να καταλάβω το κόλλημα της κουμπάρας μου με το νυφικό και το καμάρι της εκει μέσα.
    Απο την άλλη,είναι μια μέρα όπου αισθάνεσαι λογικά λίγο σταρ του σινεμά και όπως είπε το λουκουμάκι κανείς δεν σε κοροιδεύει για το ντύσιμο και τον αέρα σου.Αντίθετα οι περισσότεροι σε θαυμάζουν.
    Αποφάσισα λοιπόν(εδώ και ένα χρόνο)για να λύσω το μυστήριο του νυφικού να κάνω μια-δυο πρόβες σε μαγαζί σχετικό ενός φίλου μου.Έτσι βρε παιδί μου για να δω αν και τι θα αισθανθώ,παρόλο που γαμπρός δεν υπάρχει στον ορίζοντα.Αν το κάνω πάντως θα σου πω :-).Αν μη τι άλλο είναι μια προτότυπη ιδέα(βλ.πρώτα σούμε κ μετά καταγράφουμε!)

     
  • At 7/31/2007 1:32 PM, Blogger Attalanti said…

    ΘΕΑ το λουκουμάκι που σου το έκανε λιανά καλύτερα από όσο θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ.

    Μόνο εσύ θα το έβλεπες με τόσο χιούμορ! Η ώρα η καλή και καλή σας διασκέδαση, Νικολίνο!

     
  • At 7/31/2007 3:50 PM, Blogger Marina said…

    Η ώρα η καλή για την αδελφούλα σου και το νέο νυφικό της.
    Σου τα εξήγησαν σωστά, έτσι ακριβώς είναι. Οχι όμως για όλες. Ω! Ναί είμαι η εξαίρεση. Στον πρώτο γάμο δεν ρωτήθηκα, η πεθερά μου αγόρασε το νυφικό (!!), στον δεύτερο γάμο ήταν πολιτικός και τη γλύτωσα, στον τρίτο όμως που ήταν θρησκευτικός πλήρωσα μόνη μου την αγορά ενός φορέματος χρώματος σωμόν (του σολωμού) εξωμου, μίνι με καφέ εσάρπα..το φόρεσα σαν νυφικό και έγινε χαμός στην εκκλησία γιατί ο παπάς αντί να διαβάσει το ευαγγέλιο για γάμο άρχισε να διαβάζει για..βάπτιση φυσικό ήταν το ένα μάτι του ήταν επάνω μου...το γέλιο της αρκούδας έγινε.

     
  • At 8/01/2007 1:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Καλά οι γυναίκες με κάποια θέματα έχουνε κολλήματα,όπως με το θέμα γάμος και ειδικά με το νυφικό.
    Mε το καλό και στα δικά σου αν σε ενδιαφέρει ο γάμος.

     
  • At 8/01/2007 1:38 AM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel, ευχαριστώ πολύ.

    Jul, σωστό και αυτό!!! :)

    Cinematia, το να κάνει κανείς πείραμα το νυφικό πάντως πρώτη φορά το ακούω! Χαλαρά θα τραβάει τα μαλλιά του ο φίλος σου με τα νυφικά.

    Attalanti, είναι αλήθεια πως το loukoumaki έχει τον τρόπο του να σου ανοίγει τα μάτια.

    Marina, βλέπω έχεις κάνει διδακτορικό πάνω στο θέμα. Το τελευταίο επεισόδιο πρέπει όντως να είχε τρελό γέλιο.

    Seastavros, ναι και προσπαθώ να καταλάβω αλλά μάταια! Ευτυχώς για αυτό το θέμα τουλάχιστον πιστεύω πως ένα 70% το έχω κατανοήσει! Όσο για την ευχή, thanks αν και θέλω να αργήσει λίγο ακόμη.

     
  • At 8/01/2007 12:22 PM, Blogger mad2luv said…

    να βαλεις εσυ νυφικο ρε...ακου εκει...φτου φτου...

     
  • At 8/03/2007 1:56 PM, Blogger david santos said…

    sNIKOLAS, HAVE A GOOD WEEKEND

     
  • At 8/03/2007 11:29 PM, Blogger Lina said…

    εγώ νομίζω ότι είναι η τρέλα του στυλ "σήμερα θα κοιτάτε όλοι μόνο εμένα ρε κουφάλες!!"...


    Πάντως αν η τύχη το φέρει να παντρευτώ τρελάρα άνθρωπο με φαντάζομαι με μαύρο νυφικό και κόκκινη γόβα, και για χάρη του θα τον αφήσω μέχρι και δαντελένιο κοστούμι να βάλει.(πάντα είχα την πεποίθηση ότι θα παντρευτώ γκέυ..) =ΡΡΡ

     
  • At 8/09/2007 8:46 PM, Blogger GUYK said…

    I have no idea what this says but I do like the certificate and I am waiting for some more of the underwater photos.

     
  • At 8/10/2007 11:54 AM, Blogger Johny said…

    Ωραια η παρομίωση!
    May the force be with your sister Nikola! :)

     
  • At 8/12/2007 10:42 PM, Blogger alienlover said…

    ti egine Nikolito, se katapie kanena hrisopsaro?

     
  • At 8/20/2007 6:56 PM, Blogger snikolas said…

    Mad2luv, καλά καλά δεν λέω ξανά τίποτα.

    Santos, είσαι μεγάλος παπάρας.

    Lina, μαύρο νυφικό με κόκκινη γόβα; Μμμ μπορεί να νομίζει ο παπάς πως πας να του φας την δουλειά!

    Guyk, stay tuned I will come back soon!

    Johny, χάθηκες εσύ από τα blogs, τι απέγινες;

    Alienlover, ω ναι, όλη μέρα στην θάλασσα! :)

     
  • At 2/17/2008 1:33 AM, Blogger elenitsa78 said…

    Guys, mia erwtisi na kanw....xerei kaneis apo pou vgike to ethimo tis bobonieras?psaxnw kai de vriskw tipota!!
    Thanx

     

Post a Comment

<< Home